søger bestemt addon til WoW - findes dette~
Fra : Peter T.

Dato : 13-03-07 14:16

Jeg leder med lys og lygte efter et addon til WoW, der kan følgende:

- Det skal kunne aflæse hvad en char har i taskerne og i banken og så
generere en tekstfil eller lignende databaseagtigt etellerandet.

Dette er til en guild, hvor vi har en passiv karakter (som styres af guild
leader), der fungerer som bank for medlemmerne, da vi af og til sender
ting, vi finder, til denne karakter, som andre medlemmer så evt. kan få og
bruge. Så det vil være rart at kunne se på en webside, hvad karakteren har
pt.. Jeg ved, at det sandsynligvis kun kan lade sig gøre at generere sådan
en liste, når karakteren er online. Men det er ikke noget problem.
Det må vel kunne lade sig gøre, da sider som thottbot og allakhazam vist
har en lignende "live" opdatering.

findes der et addon, der kan dette? :)

--
"MUH!" sagde koen, hvorpå landmanden tænkte "Det var lige godt satans!".
Han drejede på sin kasket, og mumlede "Sikke' et held, at den ikke

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 13-03-07 14:54

Peter T. wrote:
> [...]
> online. Men det er ikke noget problem.
> Det må vel kunne lade sig gøre, da sider som thottbot og allakhazam

prøv denne, GuildBanker: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=3900
og en "addon" til addon'en; GuildBankAccount:
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=3972

/Cag

Fra : Peter T.

Dato : 13-03-07 20:22

Cag (2730) udviste en rettidig omhu og skrev:

> prøv denne, GuildBanker: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=3900
> og en "addon" til addon'en; GuildBankAccount:
> http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=3972

Cool! Takker. :)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-03-07 21:58

On 13 Mar 2007 13:15:30 GMT, Peter T. wrote:

> findes der et addon, der kan dette? :)

"Mit" guild bruger RPG-Outfitter:

http://www.rpgoutfitter.com/

Det virker i sin enkelthed ved at man installerer et addon
(characterprofiler) og den samler automatisk information om dine chars. Du
oploader så informationen til rpgoutfitter.com og andre kan så gå ind og se
hvad du har, og også få en liste over jeres guild.

Fra : Peter T.

Dato : 15-03-07 07:54

Thomas Jespersen udviste en rettidig omhu og skrev:

> "Mit" guild bruger RPG-Outfitter:
>
> http://www.rpgoutfitter.com/

Det ser spændende ud. Tak. :)