Anna Pihl-spillet
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 13-03-07 01:26

Hejsa,

Det der webspil på http://annapihl.tv2.dk - er der nogen der har en løsning
på det? Har prøvet i 6 timer nu, uden at få noget ud af så meget som akt 1?

Troels

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 14-03-07 12:37

On Tue, 13 Mar 2007 01:25:54 +0100, "Troels Plougmann-Olsen"
<fake@virkerikke.dk> wrote:

>Det der webspil på http://annapihl.tv2.dk - er der nogen der har en løsning
>på det? Har prøvet i 6 timer nu, uden at få noget ud af så meget som akt 1?

Arh, nu fik du mig jo til at spille det.

Det er nu meget nemt hvis man starter forfra et par gange, løsningen
(så godt jeg nu husker den) er herunder.

<SPOILER>

Først, find kortet, og skrinet.

undersøg begge dele til fulde i sagsmappen.

Ring til gidseltageren, spørg om smykket forstående.

Du bliver nu ringet op og får 2 ekstra personer i din sagsmappe, bladr
tilbage til dem og ring derefter til psykiateren (jeg spurgte ham om
alt neutralt), han giver dig Kærestens telefonnummer

Ring til farmoren og spørg om alt i agressiv tone.

Ring til kæresten og spørg om alt i forstående tone.

Ring til Gidseltageren og sig du har snakket med farmoren (Jeg brugte
vist neutralt eller forstående).

Når du lægger på kommer den frem og siger du skal tage en beslutning.

Brug en af hans bekendte, og få hans kæreste til at snakke med ham.
</SPOILER>
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.