Hvilket LAN spil til mig og kæresten?
Fra : Morten Nielsen

Dato : 10-03-07 21:30

Hejsa,

Kæresten og jeg har talt lidt om at skulle spille lidt mod hinanden
herhjemme ved køkkenbordet - laptop overfor laptop.

Men hvad dælen skal vi spille: Hun har spillet til Heroes of Might &
Magic til uendelighed, hvorimod jeg har været til FPS samt Command &
Conquer etc.

Nogen forslag? Det behøver bestemt ikke være nye spil, da de skal have
overkommelige hardwarekrav og priser.

Mvh,

Morten

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-03-07 21:39

"Morten Nielsen" <privat@mortenn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Conquer etc.
>
> Nogen forslag? Det behøver bestemt ikke være nye spil, da de skal have

Hvis du/I kan opstøve spillet Sorry! så er der mange sjove timer der.
Der er Ludo som du ikke har set det før, brikkerne flytter sig på mærkelige
(sjove) måder.
De kommer med sjove og spydige bemærkninger alt efter situationen.

Absolut et spil der er værd at prøve

Mvh
Benjamin

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 13-03-07 01:33

> [...]
> mærkelige (sjove) måder.
> De kommer med sjove og spydige bemærkninger alt efter situationen.

Jeg KAN simpelthen ikke finde det nogen steder, ej heller DEMO download?

Troels

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-03-07 02:14

"Troels Plougmann-Olsen" <fake@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg KAN simpelthen ikke finde det nogen steder, ej heller DEMO download?

Jeg ved ikke om der er en demo tilgængelig nogen steder, der har været
engang.
Men spillet kan købes her:
http://www.play.com/play247.asp?source=677&page=title&Cur=257&r=PC&title=1112229

Mvh
Benjamin

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 11-03-07 01:11

On Sat, 10 Mar 2007 21:30:14 +0100, Morten Nielsen <privat@mortenn.dk>
wrote:

> [...]
>Conquer etc.
>
>Nogen forslag? Det behøver bestemt ikke være nye spil, da de skal have

Mig og kæresten har spillet en del Age of Empires 2 mod hinanden. Vi
har også spillet spillet Ballance en del, det er dog ikke multiplayer,
men det er addictive, og det er sjovt at slå hinandens rekorder.
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-03-07 07:04

"Morten Nielsen" <privat@mortenn.dk> wrote in message
> [...]
> Conquer etc.
>
> Nogen forslag? Det behøver bestemt ikke være nye spil, da de skal have

Warlords Battlecry III

Der er fantasy til hende, og RTS til ham.

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Dr.Phil

Dato : 11-03-07 21:04

> [...]
> Conquer etc.
>
> Nogen forslag? Det behøver bestemt ikke være nye spil, da de skal have

www.komogvind.dk
Der kan I spille Ludo,Yatzy mod hinanden og andre plus en masse andre
spil...

Fra : /Ole

Dato : 12-03-07 07:11

"Dr.Phil" <321@123.dk> wrote in message

> "Morten Nielsen" <privat@mortenn.dk> skrev i en meddelelse

> www.komogvind.dk
> Der kan I spille Ludo,Yatzy mod hinanden og andre plus en masse andre
> spil...

Så er spil.tv2.dk godt nok en hel del bedre

/Ole

Fra : Frandsen

Dato : 12-03-07 11:33

"Morten Nielsen" <privat@mortenn.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen forslag? Det behøver bestemt ikke være nye spil, da de skal have
> overkommelige hardwarekrav og priser.

Vi har haft mange fornøjelige timer med Dungeon Siege. Der spiller man dog
med hinanden og ikke mod hinanden.

Fra : SB

Dato : 12-03-07 20:51

"Frandsen" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> "Morten Nielsen" <privat@mortenn.dk> skrev i meddelelsen
>
> Vi har haft mange fornøjelige timer med Dungeon Siege. Der spiller man dog
> med hinanden og ikke mod hinanden.

Serious Sam, også med hinanden
Gotcha - skyde hinanden med splatterpistoler, ganske sjovt
SoF2 med goldpatch, så man kan smide nogen botter ind i spillet

Søren

Fra : Morten Nielsen

Dato : 12-03-07 21:07

On Mon, 12 Mar 2007 11:32:34 +0100, "Frandsen" <a@b.c> wrote:

>Vi har haft mange fornøjelige timer med Dungeon Siege. Der spiller man dog
>med hinanden og ikke mod hinanden.

Vi er sgu' nok egentlig mere til at spille mod hinanden

/Morten