Tur baseret krigsspil?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 10-03-07 00:07

Hej.

Jeg leder efter et tur baseret krigsspil.

Jeg spillede for mange år siden Steel Panthers serien, og var dengang meget
begejstret for den. Jeg downloadede den for et par dage siden for at
genopleve glæden...(gratis og lovligt) men jeg må nok sige at jeg belv slemt
skuffet.

Jeg skal love for, at der er sket en del med grafikken siden dengang (10 år
flyver jo afsted

Min dreng sidder nu og spiller Company of heroes, jeg véd godt at det er et
helt nyt spil, men for f... hvor er grafikken flot.

Men findes der nogle turn based spil, hvor grafikken er fin, eller er tiden
løbet fra disse spil?

Mvh

Jasper

Fra : JYH

Dato : 10-03-07 12:36

Jasper Norman Ahrensbach wrote:
> Hej.
>
> Jeg leder efter et tur baseret krigsspil.

Der er feks Silent Storm, som kan fås til en billig penge.
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/557924.asp

Fra : Erik

Dato : 11-03-07 18:23

JYH wrote:
> Der er feks Silent Storm, som kan fås til en billig penge.
> http://www.gamerankings.com/htmlpages4/557924.asp

Den får osse lige en anbefaling herfra.
Rigtigt fedt spil

--
Erik

Fra : Bent

Dato : 11-03-07 16:38

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:45f1e881$0$916$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> et helt nyt spil, men for f... hvor er grafikken flot.
>
> Men findes der nogle turn based spil, hvor grafikken er fin, eller er

civ 4