Silent Hunter 4 på trapperne
Fra : Nicolai

Dato : 09-03-07 22:31

Er jeg den eneste der ikke kan vente? :)

Fra : ct

Dato : 09-03-07 23:05

nej da, er bestilt !!!
ct

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 10-03-07 16:24

Jadav!

Nej, jeg kan heller ikke vente, jeg er også kommet til at bestille C&C 3, øh
nu skal jeg vente dobbelt så meget ((((c:

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Nicolai

Dato : 15-03-07 22:56

> Er jeg den eneste der ikke kan vente? :)

Sjældent har jeg glædet mig så meget!

Fra : Søren

Dato : 16-03-07 15:35

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der ikke kan vente? :)

næh, men SH4 er desværre udskudt en uge, sagde de i Betafon, ØV.

Fra : Nicolai

Dato : 16-03-07 18:00

> næh, men SH4 er desværre udskudt en uge, sagde de i Betafon, ØV.

ARG

Fra : ct

Dato : 18-03-07 10:08

coolshop.dk siger da stadig på fredag...

Fra : ct

Dato : 19-03-07 15:42

Host, jeg føler mig lidt sløj i morgen, chef, jeg kan ikke komme på
arbejde,,,

Hej -!

Dit kundenr. er xxxxxxxx

Vi har i dag afsendt følgende varer til til dig:
1x Silent Hunter 4:Wolves of the Pacific/PC

Venlig hilsen,
CoolShop.dk

Fra : Nicolai

Dato : 19-03-07 22:11

> Host, jeg føler mig lidt sløj i morgen, chef, jeg kan ikke komme på
> arbejde,,,

Hehe I know the feeling ;)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-03-07 12:23

On 9 Mar., 22:31, "Nicolai" <spam2...@nifo.dk> wrote:
> Er jeg den eneste der ikke kan vente? :)

Hvordan er Silent Hunter spillene i forhold til fx. Janes 688(i)
Hunter/Killer ?

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : ct

Dato : 21-03-07 12:49

Hvordan er Silent Hunter spillene i forhold til fx. Janes 688(i)
Hunter/Killer ?

efter min mening...meget bedre. Altid mere spændende med lidt low-tech