Efterlysning af blomster potter som klovne
Fra : Tom Frank

Dato : 02-07-01 10:34

Hej,

Jeg efterlyser en blomster potte som ligner en klovn i udseende. Åbningen
til potten er foran klovnen nede ved bukse højde. Det eneste jeg har at
holde mig til er et billedet jeg har fået, men som denne newsgruppe ikke kan
modtage.

Er det noget som er i handlen ? Og hvis det er, hvor handles de henne ?
Jeg selv syntes at have set dem før men kan ikke huske hvor.)

Der hører en histore med til den potte, som jeg godt kunne bruge som en
gimmick.

"En førsteklasse havde startet et projekt for a lave blomsterpotter, som de
senere skulle tage med hjem.
De ønskede, at blomsterpottene skulle indeholde planter, som ikke krævede så
meget pleje, så de bestemte sig for at plante kaktus
Eleverne fik udleveret halvfærdige blomsterpotter, formet som klovne.
Klovnene blev malet med glasur og brændt på et proffessionelt værksted under
en klasseudflugt, så eleverne kunne se processen.
Klassen syntes, at det var ret spændende
Derefter plantede de kaktus-frø i de færdige potter.
Frøene voksede og blev store, men desværre fik ingen lov til at tage
potterne med hjem.
Hvis du ser på vedlage billede, vil du kunne se hvorfor.
Kaktus-planterne blev fjernet og erstattet med efeu i stedet, så eleverne
kunne få lov til at tage deres potter med hjem."

Mvh Tom Frank

Fra : H. Olesen

Dato : 03-07-01 09:54

On Mon, 2 Jul 2001 11:33:39 +0200, "Tom Frank" <tofran@hotmail.com>
wrote:

>Det eneste jeg har at
>holde mig til er et billedet jeg har fået, men som denne newsgruppe ikke kan
>modtage.

Du kan poste billedet i dk.binaer og så lave en henvisning til
billedet her.

>Derefter plantede de kaktus-frø i de færdige potter.
>Frøene voksede og blev store, men desværre fik ingen lov til at tage
>potterne med hjem.
>Hvis du ser på vedlage billede, vil du kunne se hvorfor.

Jeg har en livlig fantasi, så jeg kan godt forestille mig hvorfor. Men
det kunne da være sjovt at se billedet.

Desværre kan jeg ikke hjælpe med, hvor de kan købes, men det er der
måske andre der kan?

--
mange havehilsener
Helle