Teksten til Bennys sang til Julie
Fra : Broegger

Dato : 17-03-07 20:52

hej

Er der en her der kan poste "Bennys sang til Julie"?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Broegger

Dato : 18-03-07 20:05

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev news:Xns98F6D44E4FED7tbr@
130.225.247.90:

> hej
>
> Er der en her der kan poste "Bennys sang til Julie"?

Er der virkeligt ikke nogen der har denne tekst i elektronisk format?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-03-07 22:03

Broegger skrev:

> Er der virkeligt ikke nogen der har denne tekst i elektronisk
> format?

Der er nok en del af os, der ikke aner, hvad det er.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Davidsen

Dato : 19-03-07 13:46

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> Er der en her der kan poste "Bennys sang til Julie"?
>
> --
> Hilsen Thomas
> du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...
>
> http://www.broeggerne.dk

Er det Benny Holsts "Julies sang" du mangler?

Mvh
Davidsen

Fra : Broegger

Dato : 20-03-07 13:25

"Davidsen" <davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> skrev news:45fe85e3$0$6754
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Er det Benny Holsts "Julies sang" du mangler?

ja, og den hedder faktisk "Julies sprog". Da jeg fandt ud af det gik det
pludseligt nemt med at finde den.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Davidsen

Dato : 20-03-07 21:18

> "Davidsen" <davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> skrev news:45fe85e3$0$6754
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> ja, og den hedder faktisk "Julies sprog". Da jeg fandt ud af det gik det
> pludseligt nemt med at finde den.

Jamen det gør den da også

(Troede jeg havde den liggende, men desværre nej...)

Mvh
Davidsen