Arbejdernes Landsbank reklame
Fra : Peter eller Line

Dato : 16-03-07 20:24

Hej alle

En dejligt irriterende sang har brændt sig fast i mit hoved. På TV 2 kører
der en reklame for AL, og der indgår en interessant sang der indeholder et
fløjtende gennemgående tema. Nogen der ved hvad den hedder og hvem artisten
er?

Venligst
Peter

Fra : Carina Hansen

Dato : 16-03-07 20:43

"Peter eller Line"

> [...]
> der en reklame for AL, og der indgår en interessant sang der indeholder et
> fløjtende gennemgående tema. Nogen der ved hvad den hedder og hvem

Kenneth Bager - Fragments 8

VH
Carina

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 16-03-07 23:49

Carina Hansen wrote:
> "Peter eller Line"

> Kenneth Bager - Fragments 8
>
> VH
> Carina

Fragment Eight - 'The Sound of Swing' Feat. the Hellerup Cool School
Choir & ...