Hvilken sang med teksten...
Fra : Kåre

Dato : 12-03-07 22:02

....Give it to me baby, aha aha

Det er ikke titlen, men vist nærmere omkvædet der lyder sådan.

Jeg mener det er et '90'er nummer med et dengang kendt rockband.
Videoen var vist temmelig useriøs med nogle damer og noget.

Hvem???

pft
Kåre

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 12-03-07 22:12

Kåre wrote:
> [...]
>
> Jeg mener det er et '90'er nummer med et dengang kendt
> rockband. Videoen var vist temmelig useriøs med nogle damer og

Det er Offspring - Pretty fly for a white guy

--
Lasse Skovsager
www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Fra : Kåre

Dato : 12-03-07 22:51

> Det er Offspring - Pretty fly for a white guy

Arh, det lettede!
Tak for det!

Kåre

Fra : Thomas Bruun

Dato : 28-03-07 12:01

Videoen var vist temmelig useriøs med nogle damer og
noget.

Er du med i Indre Mission elller hva´?