alt er i jylland
Fra : kimzemanze

Dato : 10-03-07 16:18

kan eller vil man ikke mere arrangere koncerter i kbh.
men selfølgelig nu er det vores tur til at rejse.
helt mærkeligt at ozzy ikke skulle spille i fredrikshavn eller hjørring

Fra : Karina

Dato : 10-03-07 23:52

> men selfølgelig nu er det vores tur til at rejse.

Jah*g* Det har også været længe undervejs

Mvh
Karina (Randers)

Fra : Steen Suder

Dato : 11-03-07 21:24

kimzemanze wrote:

> kan eller vil man ikke mere arrangere koncerter i kbh.
> men selfølgelig nu er det vores tur til at rejse.
> helt mærkeligt at ozzy ikke skulle spille i fredrikshavn eller hjørring

Tør dine øjne og tag en kiks
Det kan jo være at forskellige kunstnere har opdaget at der faktisk er rart
at spille i DK, hvis man vælger et sted med frisk luft og hvor folk er nede
på jorden... eller i visse tilfælde en smule nede i den

--
Steen Suder

Fra : tina hedeman

Dato : 12-03-07 07:43

hej
ja det er sgu dejligt at der kommer de store navne til jylland det har man
sgu savnet længe
så er det bare med at støtte op om koncerterne.
Og hvis man virkelig vil til en koncert tager man jo nok med også selvom det
var på bornholm?
hilsen tina

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 11:29

kimzemanze wrote:
> kan eller vil man ikke mere arrangere koncerter i kbh.
> men selfølgelig nu er det vores tur til at rejse.
> helt mærkeligt at ozzy ikke skulle spille i fredrikshavn eller
> hjørring

Ja, det efterhånden ret irriterende. Hvis de så kunne løfte opgaverne
derovre, var det én ting, men vi så jo hvordan det gik da Horsens skulle
tage imod Madonna... der var pengegriskhed langt vigtigere end at give folk
en ordentlig koncertoplevelse.

/Kim

Fra : Otto J

Dato : 20-03-07 10:04

> [...]
> derovre, var det én ting, men vi så jo hvordan det gik da Horsens skulle
> tage imod Madonna... der var pengegriskhed langt vigtigere end at give

Det mener du med andre ord at man får i Parken? Jeg er da enig i at Horsens
ikke duer til det antal mennesker, men hvor i København er det lige at
50.000 mennesker får god lyd? Jeg synes ikke det er fordi det vælter med
anmelderroser over forholdene i Parken.

Lad os nu bare snakke sammen igen efter 13. juli, så kan vi se hvor mange
der skriger efter flere koncerter på Vestereng...

Mvh. Otto