Gratis: 30 glas Oncle Bens
Fra : Martin

Dato : 18-03-07 00:04

Jeg har købt formange Oncle Bens Sur/Sød efterligninger i Aldi sidste
år, så hvis du vil have ca. 30 glas, så er de dine =)

2730 Herlev
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-03-07 19:24

"Martin" <d2xdt2@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har købt formange Oncle Bens Sur/Sød efterligninger i Aldi sidste
> år, så hvis du vil have ca. 30 glas, så er de dine =)

Har du overvejet Kommunekemi?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin

Dato : 18-03-07 20:34

> Har du overvejet Kommunekemi?

Det var selvfølgelig en mulighed... Er der dog ikke noget med, at man
skal betale miljøafgift for nogle typer kemisk affald? =)

Seriøst. I en blind test kan man ikke smage forskel på den rigtige
Oncle Bens og den her.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-03-07 20:42

> Seriøst. I en blind test kan man ikke smage forskel på den rigtige
> Oncle Bens og den her.

Hehe. Ikke, at det gør nogen forskel - vel?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.