"Italienske fristelser" i TV
Fra : Ukendt

Dato : 16-03-07 11:02

Jeg er for sent blevet opmærksom på serien "Italienske fristelser" på DR.
Jeg har forsøgt at Google for at finde en oversigt over samtlige 17 afsnit,
men det er ikke lykkedes. Anyone?

Er der nogen der ved, om serien er udgivet på DVD, eller kender andre
DVD'er i samme stil?

Jeg ville godt give min højre arm for at låne en skive eller et VHS-bånd
med de første afsnit. Armen tilberedes som grisetæer og skylles ned med
kraftig, mørk øk fra Umbrien
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-07 11:44

On Fri, 16 Mar 2007 11:02:07 +0100, Kurt Hansen wrote:

> [...]
>
> Jeg ville godt give min højre arm for at låne en skive eller et VHS-bånd
> med de første afsnit. Armen tilberedes som grisetæer og skylles ned med

Der må da være nogen i denne gruppe der har optaget disse udsendelser? Jeg
mangler de første 7 afsnit og bytter gerne med et par flasker rødvin og
betaler naturligvis porto og andre udgifter.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 12:19

On Sat, 17 Mar 2007 11:43:48 +0100, Kurt Hansen wrote:

> Der må da være nogen i denne gruppe der har optaget disse udsendelser? Jeg
> mangler de første 7 afsnit og bytter gerne med et par flasker rødvin og
> betaler naturligvis porto og andre udgifter.

Nu er jeg ved at gå op i limningen. Henvendelser til DR og svensk TV (som
har produceret udsendelserne) har ikke givet resultat og jeg er derfor
henvist til at nogen vil forbarme sig over mig.

Jeg lægger nu også min vestre arm i puljen, så dusøren nu består at et
komplet sæt krammeredskaber. Har du - eller kender du nogen der har -
optaget "Italienske fristelser", så fly mig lige en mail.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim Schulz

Dato : 17-03-07 11:54

Kurt Hansen <"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote:

> Der må da være nogen i denne gruppe der har optaget disse
> udsendelser? Jeg mangler de første 7 afsnit og bytter gerne med et
> par flasker rødvin og betaler naturligvis porto og andre udgifter.

Hvis det er en DR produktion eller noget de har sendt, så kan du typisk
bestille det fra dem for et mindre beløb.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-07 12:28

On Sat, 17 Mar 2007 11:54:04 +0100, Kim Schulz wrote:

> Hvis det er en DR produktion eller noget de har sendt, så kan du typisk
> bestille det fra dem for et mindre beløb.

Er det noget du har erfaring med? jeg har engang kontaktet DR for at købe
en optagelse. Den mail jeg fik tilbage var een lang opremsning af alle de
problemer der er med ophavsret og at de derfor ikke kunne sælge kopier.

I det aktuelle tilfælde er det imidlertid svensk TV der har produceret, så
måske skulle jeg prøve at fly dem en mail? Problemet vil så bare være, at
der ingen danske undertekster er på.

Meeeeen, jeg kan nu ikke forestille mig, at der slet ikke er nogen her der
har optaget dem; det ville jo være noget lettere
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim Schulz

Dato : 17-03-07 12:37

On Sat, 17 Mar 2007 12:28:25 +0100
> [...]

> Meeeeen, jeg kan nu ikke forestille mig, at der slet ikke er nogen
> her der har optaget dem; det ville jo være noget lettere

Jeg har bestilt diverse programmer fra dem i forbindelse med nogle
projekter jeg har lavet igennem tidernes løb. Det har dog vist været
DR's eget produktionsselskab der har haft lavet programmerne.

Fra : Polle

Dato : 19-03-07 14:22

On Mar 19, 12:19 pm, Kurt Hansen <"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote:

> [...]
> komplet sæt krammeredskaber. Har du - eller kender du nogen der har -
> optaget "Italienskefristelser", så fly mig lige en mail.

Hej Kurt
Serien hedder vist nok "Solens mat" på svensk, og kan findes under
www.svt.se . Det kan være de har den som podcast eller online
Mvh
P.Larsen

Fra : HA Aalborg

Dato : 19-03-07 14:25

"Kurt Hansen" <"kurt-snabel-towle-de-kå"> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ville godt give min højre arm for at låne en skive eller et VHS-bånd
> med de første afsnit. Armen tilberedes som grisetæer og skylles ned med

Du kan prøve at kikke på dette link til NRK2 som har dem i deres nettv hvis
det
kan bruges... Der er godt nok lidt fejl i nogle af dem... Men i mangel af
bedre..

http://www.nrk.no/kanal/programoversikt/?p_otr_prog_id=KOID33003505&p_otr_sendedato=20060210&p_otr_anntid=21.00&p_otr_kanal=NRK2&p_knapp=Omtale&p_artikkel_id=0

-Andersen

Fra : Fredskov

Dato : 01-04-07 17:08

On 16 Mar., 12:02, Kurt Hansen <"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote:
> [...]
>
> Jeg ville godt give min højre arm for at låne en skive eller et VHS-bånd
> med de første afsnit. Armen tilberedes som grisetæer og skylles ned med

Jeg har de hidtil sendte programmer på harddisk og kan brænde dem på
dvd. MEN jeg mangler de to første! Så bliv endelig ved.
Venlig hilsen
Finn