Søger cafe i københavn
Fra : Hans Hansen

Dato : 08-03-07 22:12

Hej,

Er der mon en der kender en cafe i København hvor man kan få en rigtig god
chokoladekage med masser af rigtig chokolade?

Hans.

Fra : Peter Westh

Dato : 08-03-07 23:12

"Hans Hansen" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der mon en der kender en cafe i København hvor man kan få en rigtig god
> chokoladekage med masser af rigtig chokolade?

Cafe Republic på Blegdamsvej har som regel Gateau Marcel på menuen, DET er
guf.
http://www.caferepublic.dk/

/P

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 09-03-07 12:00

Peter Westh wrote:

> Cafe Republic på Blegdamsvej har som regel Gateau Marcel på menuen,
> DET er guf.
> http://www.caferepublic.dk/

Enig. I det hele taget et rigtig godt sted: Fransk landkøkken og Staropramen
fra fad er en kombination, der jævnligt lokker mig derhen.

Ebbe

Fra : Hans Hansen

Dato : 10-03-07 00:14

Hej!

Tak for forslaget!

Måske der er nogen der kender et mere cafe-lignende sted med mere kaffe og
mindre mad?

Hans.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 10-03-07 07:02

Hans Hansen skrev:

> Måske der er nogen der kender et mere cafe-lignende sted
> med mere kaffe og mindre mad?

Hvad med et rigtigt konditori? Jeg ved ikke om det stadig er
åbent, men det som ligger på anden sal i Royal Copenhagen
(porcelænsbutikken) på Amagertorv 6, havde i hvert fald altid
gode kager, god kaffe, te eller chokolade.

Der er også flere cafeer i den del af indre by, som får kagerne
fra de gode konditorier. - Lige nu kan jeg ikke komme på navne.

--
Herluf :·)

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-03-07 14:11

Hans Hansen wrote:
> Hej!

> Tak for forslaget!
>
> Måske der er nogen der kender et mere cafe-lignende sted med mere
> kaffe og mindre mad?
>

> Hans.

Hej Hans.

La Glace i Skoubogade. Du kan vist ikke ønske dig et mere perfekt
konditori:

http://www.laglace.dk/

--
Venlig hilsen Tove