Kender du "Happydays" ?
Fra : Inkognito

Dato : 18-03-07 15:25

Vi har gennem mange år holdt vores ferie som kør-selv, men
jeg har da aldrig hørt om subj. - www.happydays.nu
Er der nogle, der har erfaringer med firmaet, de vil øse ud af?

--
/Udvandreren
Exclusiv ferie -> www.villa-frankrig.com

Fra : Inkognito

Dato : 23-03-07 20:37

"Inkognito" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har gennem mange år holdt vores ferie som kør-selv, men
> jeg har da aldrig hørt om subj. - www.happydays.nu

> Er der nogle, der har erfaringer med firmaet, de vil øse ud af?

Er der virkeligt ikke nogen, der kender dette firma !?

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 23:39

> jeg har da aldrig hørt om subj. - www.happydays.nu
> Er der nogle, der har erfaringer med firmaet, de vil øse ud af?

Jeg har ikke selv erfaringer med dem endnu andet end at min kone og jeg har
bestilt en weekend på hoteli Sverige med dem. Vi ved mere om en måneds tid.

Vi fik dem anbefalet af nogen andre danskere, som vi mødte under
julemarkedet i Lübeck. De var meget begejstrede for Happydays.nu

Venlig hilsen
Lars

Fra : Inkognito

Dato : 02-04-07 04:59

"LarsM" <mail2--netm--dk fjern bindestreger og indsæt snabela og punktum>
skrev i en meddelelse news:4610346b$0$13996$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> Vi fik dem anbefalet af nogen andre danskere, som vi mødte under
> julemarkedet i Lübeck. De var meget begejstrede for Happydays.nu

Vi har i den mellemliggende tid bestilt ferien. Deres arrangementer er lidt
ander-
ledes end så mange andre, idet der ofte er forplejning og guidede ture med i
prisen.
Nu ser vi :)