Den Spanske rideskole
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 15-03-07 15:04

Da min mor går rigtig meget op i heste, vil vi gerne give hende og min far
en tur til Wien, hvor hun så bla. skal se Den Spanske Rideskole. Det skal
laves på den måde, at vi selv bikser et "gavekort" sammen og så køber rejsen
til dem når de nu gerne vil af sted engang.

I den forbindelse kunne jeg godt lige bruge en brochure eller lignende for
rideskolen, men jeg kan umiddelbart ikke finde noget på deres hjemmeside
www.srs.at.

Nogen som ved hvor jeg kan downloade en brochure, præsentation eller
lignende som kan bruges til mit formål?

På forhånd tak!

/morten

Fra : Jesper Pedersen