Lissabon
Fra : Mort1s1

Dato : 14-03-07 17:56

Har tænkt på en uges ferie i sydeuropa, medio april, er Lissabon en god ide?
Jeg tænker på seværdigheder, og på om der er hoteller centralt placeret, til
en fornuftig pris?

Mort1s1

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 15-03-07 21:40

Mort1s1 wrote:
> Har tænkt på en uges ferie i sydeuropa, medio april, er Lissabon en god ide?

Ja. Jeg var der for 4 - 5 år siden.

Det eneste link jeg har tilbage er dette: http://www.atl-turismolisboa.pt/

Men søg selv.

> Jeg tænker på seværdigheder, og på om der er hoteller centralt placeret, til
> en fornuftig pris?

Der er ikke de store seværdigheder. På den anden side var Portugal en
gang en stor søfartsnation. Der er museer i forbindelse med det.

Der er "rester" fra verdensudstilling i 90'erne. Bla. et akvarium.

Portugal er relativt billig, såvidt jeg husker.

Hoteller:
Søg på nettet, eller spørg et rejsebureau.

Det er næsten de samme priser. Jeg har været på ferie for nylig, dog i
spanien, og fik priser ved rejsebureau der svarer nogenlunde til hvad
jeg selv kunne finde på nettet. Profilrejser.

De begynder at finde ud af at hvis de ikke kan tilbyde det, finder vi
det selv.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Soren

Dato : 18-03-07 23:11

Vi skal en tur til Lissabon, 3 dage i begyndelsen af maj og har aldrig
været der før.

Vi kender Portugal fra flere Madeira ture, holder bl. a. meget af det
kulinariske og forventer at finde lidt fra samme køkken

Man kan iøvrigt hente en gratis bog med lidt supplerende tips til en
Lissabon tur på denne adresse:
http://onlibri.dk/e-books/rejse/

Søren