Vandland, DK eller udlandet
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 14-03-07 16:56

Hej med jer, vi skal i vandland her til sommer, og vi overvejer Lalandia
eller www.weissenhauserstrand.de

Kan i komme med anbefalinger og for og imod til de to ovenstående, det er 4
voksne og 2 børn, der skal afsted, og der skal være noget til alle.

Også gerne komme med forslag til andre vandlande indenfor rækkevidde :)

På forhånd tak

Lars Jensen

Fra : NG

Dato : 14-03-07 21:37

"Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 4 voksne og 2 børn, der skal afsted, og der skal være noget til alle.
>
> Også gerne komme med forslag til andre vandlande indenfor rækkevidde :)

Vores opfattelser er at det billigere i udlandet - dog skal der vurderes mht
benzin/kørsel

Vi er lige hjemkommet fra Eemhof i Holland -
http://www.friferie.dk/inspiration/holland/holland_vest/zeevolde/Center_Parcs_de_Eemhof
- det er lidt længere væk men "over"kanon.

Alternativt har vi tidligere været på et badeland længere mod øst hos van de
valk - http://www.vandervalk.de/hotel_linstow.html også kanon

Per

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 15-03-07 00:16

Hej Lars,

Jeg har aldrig været i Lalandia, og kan ikke sammenligne.
Til gengæld er det ikke mere end 2 uger siden vi tog en weekend til
Weissenhaüser Strand... og jeg må sige at det var en ubetinget succes!
Både for os voksne og for vores to piger (på 6 og 4).

Mange timers sjov i selve vandlandet, god mad og atmosfære i den restaurant
vi spiste og fornuftige lejligheder.
Vi skal i hvert fald der ned igen senere på året :)

mvh
Thomas Pedersen