Egen cykel til La Santa
Fra : Henning

Dato : 11-03-07 22:30

Jeg har haft egen cykel med til La Santa flere gange, men har desværre
oplevet et par gange at cyklen først er kommet frem lørdag eller
søndag når vi rejser fredag. Når man kun er afsted en uge, er to dage
uden cykel lang tid - er det muligt at få sendt cyklen afsted nogle
dage i forvejen, så jeg er sikker på den er landet, når jeg ankommer?
Selvfølgelig uden det koster mere end de nuværende 500,- for en
returbillet til cyklen

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 12-03-07 14:39

Henning <no.mail@all.invalid> wrote in

> [...]
> dage i forvejen, så jeg er sikker på den er landet, når jeg ankommer?
> Selvfølgelig uden det koster mere end de nuværende 500,- for en

Hvad siger de til det på La Santa's kontor?

Mvh. NKJensen

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 13-03-07 16:35

Har du undersøgt, hvad det evt. koster at sende den med et kurerfirma derned
?

Med venlig hilsen

Lars Kristian Jensen