Forum om Rhodos
Fra : Lio

Dato : 11-03-07 09:11

Hejsa
Er der nogen her inde der kender til en dansk
hjemmeside hvor der køre et forum om Rhodos?

mvh.
Lars

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-03-07 20:30

Hej Lars!
Her er et link til en hjemmeside om Rhodos http://www.rhodos.varberg.dk/
Mvh. Jesper

Fra : Lio

Dato : 17-03-07 09:58

Hejsa Jesper og tak.

Men der køre jo ikke rigtig et forum om Rhodos
hvor man kan skrive med andre.

Skal til Rhodos for 5 gang.
Er der nogen der kender nogle fede steder på Rhodos,
så bare kom med dem.

Har været i den gamle bydel i Rhodos by,
Akropolis - Lindos - Faliraki (Water park
http://www.water-park.gr/home.html) Rhodini Park.

Men ikke sommerfugledalen.

Har aldrig været længer nede end Lindos.

Hvis der er flere der har tip om Rhodos vi aller kan bruge så kom med dem

Mvh.
Lars

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 17-03-07 10:42

>Men ikke sommerfugledalen.
>
>Har aldrig været længer nede end Lindos.
>
>Hvis der er flere der har tip om Rhodos vi aller kan bruge så kom med dem

Hvis du ikke har været i Sommerfugledalen - så skal det altså være
denne gang Men vær klar over, at der er mange stejle trætrapper
bygget ind i dalen, så man er godt mør i benene efter besøget. Men et
meget seværdigt sted. Men bortset fra det så kan jeg absolut bedre
lide Kreta - blev aldrig rigtigt begejstret for Rhodos og vælger det
ikke igen.
Mogens