Er Island så dyrt som bare..dertil
Fra : pm

Dato : 10-03-07 10:09

Jeg har et ønske om at besøge Island i ca 10 - 14 dage.
De mange spændende turistmål, men osse naturfænomenet Nordlys. Tidspunktet
er nok uden for sæsonen i efteråret, men ved opslag på nettet ser jeg
priser, som snildt kan matche eksempelvis København.

Nogen med erfaringer ?? Også gerne på oplevelserne

pm

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 10-03-07 16:19

Prøv, at finde flybilletter på denne hjemmeside http://www.travelmarket.dk/
Mvh. Jesper

Fra : pm

Dato : 11-03-07 16:12

Tak Jepser
Undrer mig meget, at jeg ikke se fænomenet Nordlys nævnt som en option...

pm

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-03-07 20:16

Hej!
Her er en hjemmeside om Island
http://www.icetourist.is/default.asp?cat_id=25 I øverste højre hjørne på
førnævnte hjemmeside kan du klikke på søg og skrive nordlys i feltet og
klikke på Leita.
Mvh. Jesper

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 12-03-07 15:36

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote in

> [...]
> nettet ser jeg priser, som snildt kan matche eksempelvis København.
>
> Nogen med erfaringer ?? Også gerne på oplevelserne

Mad er DYRT i Island, selv råvarer i supermarkeder er markant dyrere end i
DK.

Mht. oplevelser:

Jeg var selv ude på den typiske rundtur "The Golden Circle" og det er altså
en oplevelse, man ikke lige glemmer.

Vi boede et par nætter på et vandrehjem lige ved Rigshospitalet i
Reykiavik, vistnok "Erik den Røde" - det var fuldt tilstrækkeligt og
betydeligt biligere end hoteller.

Dengang for et par år siden var Icelandexpress de billigste med fly-
billetterne - om det stadig passer ved jeg ikke.

Mvh. NKJensen