Rejseblog
Fra : Ukendt

Dato : 09-03-07 17:06

Hejsa

Jeg mangler en god rejseblog, hvor jeg kan skrive min dagbog og udstille
mine foto`s. Jeg har prøvet http://www.tlog.dk/tlog/ men er ikke helt
tilfreds - upload af billeder kan vist være et problem. Gerne med lækkert
layout og unden for mange reklamer.

Nogen der har et bud?

Hilsen Bo

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-03-07 19:49

"Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> writes:

> [...]
> mine foto`s. Jeg har prøvet http://www.tlog.dk/tlog/ men er ikke helt
> tilfreds - upload af billeder kan vist være et problem. Gerne med lækkert

Jeg bruger blogger.com, som er en af Googles produkter. Der er ingen
reklamer, med mindre man selv sætter dem på. Det er gratis og meget
nemt at gå til. Der er mange templates, så man kan få dem til at se ud
som man vil. Man kan også selv ændre i en template, men det kræver at
man kan noget HTML.

Min rejseblog: trinesferie.blogspot.com
Min almindelige blog: kornum.blogspot.com

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : ADRIA 472 LU

Dato : 11-03-07 12:18

du kan også lave en hjemmeside , hvortil du kan sende foto og tekst til
dagbog , som MMS uden brug af computer. Jeg har lavet en side til
campingbrug på www.webbyen.dk hvor du kan læse nærmere.

min side hedder : http://adria2007.webbyen.dk/

Fra : robertutah@gmail.com

Dato : 23-03-07 22:04

On 9 Mar., 17:06, "Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> wrote:
> [...]
> mine foto`s. Jeg har prøvethttp://www.tlog.dk/tlog/men er ikke helt
> tilfreds - upload af billeder kan vist være et problem. Gerne med lækkert

Hej

Du skal helt sikkert prøve http://www.travellog.dk, på travellog kan
du uploade masser billeder, filmklip, rejseberetninger og meget meget
mere..

Hvis du får brug for hjælp eller andet er du meget velkommen til at
kontakte mig via travellogs kontaktside.

// Rejsedagbog, rejseblog og rejseberetninger på nettet
// http://www.travellog.dk