Forlænget weekend i Sydjylland - hvad kan ~
Fra : moso97ad

Dato : 09-03-07 08:48

Hej NG,

Jeg vil gerne overraske min kæreste med en forlænget weekend i
Sydjylland, nogen der kan anbefale et sted omgivet af smuk natur?

Hilsen
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-07 13:08

>Jeg vil gerne overraske min kæreste med en forlænget weekend i
>Sydjylland, nogen der kan anbefale et sted omgivet af smuk natur?

Nu er sydjylland et vidt begreb. Mener du sydjylland eller Sønderjylland (jo
der er forskel). Sydjylland er det modsatte af nordjylland, mens
Sønderjylland er det gamle Nordslesvig.

/karsten (Sønderjylland)

Fra : Jan Boegh

Dato : 09-03-07 15:32

Karsten Madsen skrev i 45f14e1a$0$52083$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
dette:

> Nu er sydjylland et vidt begreb. Mener du sydjylland eller
> Sønderjylland (jo der er forskel). Sydjylland er det modsatte af
> nordjylland, mens Sønderjylland er det gamle Nordslesvig.

Strengt taget er Sønderjylland vel at sammenligne med Nørrejylland (=
Jylland nord for Kongeåen) - hvilket ikke er det samme som Nordjylland, der
er en moderne opfindelse fra forrige kommunalreform.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : pm

Dato : 10-03-07 10:06

Vil nu hellere give et godt råd til trådstarter, det andet er jo
ligegyldigt.

Kik efter Sortsol arrangementer marts/ april og derefter find noget
overnatning, evt bed and breakfest. Se stærene om aftenen som alle de andre,
og om morgenen som de få. Begge tidspunkter er bestemt en oplevelse og
minde..for livet

pm

Fra : Jan Boegh

Dato : 10-03-07 15:25

pm skrev i 45f274fa$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk dette:
> Vil nu hellere give et godt råd til trådstarter, det andet er jo
> ligegyldigt.

Så spring det dog over!