Mc fra Tyskland
Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-03-07 22:07

Hejsa

Jeg vil bare lige høre om nogle kan hjælpe

Jeg har kig på en Suzuki GSX 600F fra 1992 som har kørt 27.000 iflg.
forhandler i Hamborg

Jeg skal give ca 13500,- for den, er der nogle som ved hvad afgiften vil
være og om der er noget specielt jeg skal være opmærksom på ?

Tusind tak for hjælpen på forhånd

Jesper

Fra : Armand

Dato : 18-03-07 22:21

"Jesper Hansen" <frodo1972@Xhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal give ca 13500,- for den, er der nogle som ved hvad afgiften vil
> være og om der er noget specielt jeg skal være opmærksom på ?

Regn blot med 2/3 af handelsprisen herhjemme! Deri er der plads til en
gevinst, så mere skarpt beløb har du ikke brug for for at kunne vurdere
rentabiliteten :-|

Sagt på en anden måde: Hvis de handles herhjemme til mere end 40.000,-kr kan
det svare sig at hente en hjem selv!

--
Armand.