Gearindikator
Fra : Casper

Dato : 18-03-07 10:37

Nogen der ved om der findes sådan en til en Suzuki SV650S årg. 01 model K1.
Mvh.
Casper

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 18-03-07 11:01

"Casper" <cscs@webspeed.dk> wrote in message
> Nogen der ved om der findes sådan en til en Suzuki SV650S årg. 01 model
> K1.
> Mvh.
> Casper

Hvis den er med elektronisk speedometer, så er der både speedohealer og
yellow box.

Her er der installeret med billeder på en sv1000, som jeg formoder er meget
lig din.
http://www.suzukisv1000.com/faq/speedohealer.htm

www.speedohealer.com

Fra : Casper

Dato : 18-03-07 11:27

"Peter Jakobsen" <this-email-is-not@valid.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> yellow box.
>
> Her er der installeret med billeder på en sv1000, som jeg formoder er

Der er "desværre" ikke elektronisk speedo.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : bøv

Dato : 18-03-07 12:02

"Casper" <cscs@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Jakobsen" <this-email-is-not@valid.nu> skrev i en meddelelse

>>> Mvh.
Denne måske.?

http://www.jml.dk/jml/nyheder.asp

Jan

Fra : Rene Joergensen

Dato : 18-03-07 11:35

Casper <cscs@webspeed.dk> wrote:

> Nogen der ved om der findes sådan en til en Suzuki SV650S årg. 01 model K1.

Noget lignende den her?
<http://www.biketronix.info>

Jeg har også set en anden, men glemt hvad den hedder. Og kan ikke lige
finde den med 10 sekunders google, som jeg gjorde med ovenstående :)

--
-René

Fra : Armand

Dato : 18-03-07 11:56

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> skrev i en meddelelse

> Noget lignende den her?
> <http://www.biketronix.info>
>
> Jeg har også set en anden, men glemt hvad den hedder. Og kan ikke lige
> finde den med 10 sekunders google, som jeg gjorde med ovenstående :)

Det er ikke første gang at emnet er oppe, så prøv at søge på Google
groups/grupper og forfølg nogle af de links der gives.

--
Armand.

Fra : PeterL

Dato : 18-03-07 11:58

Datatool laver en til kabel-speedometre...

www.datatool.co.uk

-PeterL

Fra : Western

Dato : 18-03-07 18:34

"PeterL" <overground@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Datatool laver en til kabel-speedometre...

Ganske vist er der et kabel fra speedometerdrevet i forhjulet på den første
generation SV'ere (dvs. t.o.m. 2002), men det er altså et el-kabel!

Og speedometeret er godt nok analogt, men ikke mekanisk drevet.

mvh.

Leif Westen

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 18-03-07 21:58

Det var smuk og solrig dag da Western skrev
news:45fd780f$0$4152$ba624c82@nntp02.dk.telia.net i
dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> el-kabel!
>
> Og speedometeret er godt nok analogt, men ikke mekanisk drevet.

Nogen der ved hvad for nogle signaler det er? Pulser eller analogspænding.
Kunne jo laves ret billigt med en microcontroller og et syvsegment display
og så selvfølgeligt masser af tid

--
Rune D. Jørgensen