Louis.de
Fra : Ulvir

Dato : 17-03-07 18:10

Har Louis en www side på engelsk? Jeg kan ikke tysk..

Fra : Troels Jensen

Dato : 17-03-07 18:28

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har Louis en www side på engelsk? Jeg kan ikke tysk..

Nej, men prøv dette, hvis du slet intet forstår..

http://babelfish.altavista.digital.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=de_en&url=http%3A%2F%2Fwww.louis.de

Kønt er det ikke, men vel bedre end ingenting.

--
Troels
FZ6 Fazer

Fra : J.C.Kløve

Dato : 17-03-07 18:30

On 17 Mar., 18:09, "Ulvir" <augus...@mail.dk> wrote:
> Har Louis en www side på engelsk? Jeg kan ikke tysk..

Ikke havd jeg ved af, men pyt da med det, du kan nok alligevel
tilstrækkeligt til at klare dig et stykke af vejen, og dette link
hjælper med resten :

http://www.online-translator.com/text.asp#tr_form

Og går det helt i hårdknude så spørg gruppen

--
Dun@nt

Fra : Ulvir

Dato : 17-03-07 18:43

Jeg takker..

Mvh- Ulvir.

Fra : Veset

Dato : 17-03-07 19:14

On Sat, 17 Mar 2007 18:09:50 +0100, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

>Har Louis en www side på engelsk? Jeg kan ikke tysk..

Tja tjo måske den her: http://www.getgeared.co.uk/ der står at de
samarbejder med Louis, men de sender vist kun inden for UK.
Alligevel passer nogle louis varenumre på siden (har ikke tjekket dem
alle , så kan man jo bruge den som et slags opslagsværk, når man
ikke er tyskkyndig, også alligevel handle hos Louis.

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Ole

Dato : 17-03-07 20:32

Tja - jeg var hos Louis i Hamburg i forbindelse med forårets mc show. Pigen
i forretningen talte ret godt dansk. Måske skulle du aflægge dem et besøg?

mvh OK

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-03-07 22:02

> Tja - jeg var hos Louis i Hamburg i forbindelse med forårets mc show.
> Pigen i forretningen talte ret godt dansk. Måske skulle du aflægge dem et
> besøg?

Louis har 5-6 butikker i Hamborg. Kan du være mere præcis?

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og XT 350 '94

Fra : OK

Dato : 18-03-07 16:47

> Louis har 5-6 butikker i Hamborg. Kan du være mere præcis?
>
> --
Giga-store.

mvh OK

Fra : Veset

Dato : 17-03-07 22:41

On Sat, 17 Mar 2007 20:31:52 +0100, "Ole" <ole_k@tele2adsl.dk> wrote:

>Tja - jeg var hos Louis i Hamburg i forbindelse med forårets mc show. Pigen
>i forretningen talte ret godt dansk. Måske skulle du aflægge dem et besøg?

Øhm tjo, men har nu ikke nogen særlige problemer med tysk, men det var
måske ikke mig du skrev til!?

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Ulvir

Dato : 17-03-07 23:36

Veset wrote:

> Øhm tjo, men har nu ikke nogen særlige problemer med tysk, men det var
> måske ikke mig du skrev til!?

Det var vist Ole..

Fra : Futte & Co.

Dato : 18-03-07 12:36

Veset wrote:

> Øhm tjo, men har nu ikke nogen særlige problemer med tysk

Det kan da godt være
Men nu er du ikke den eneste der læser med her, og for dem der ikke har
så let ved det skriftlige, og i dette tilfælde, det tyske, er det en
værdifuld oplysning. Den årlige folketælling indikerer under 300 aktive
i gruppen, men dfmc.dk har over 1000 på listen. Der er altså en del der
kun læser med. Sæt selv de nødvendige , bare så ingen tager dette
personligt, men lige husker det i de forskellige diskutioner.

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Veset

Dato : 18-03-07 13:11

On Sun, 18 Mar 2007 12:35:36 +0100, "Futte & Co."
<Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote:

>Det kan da godt være
>Men nu er du ikke den eneste der læser med her, og for dem der ikke har
>så let ved det skriftlige, og i dette tilfælde, det tyske, er det en
>værdifuld oplysning.

Jeg betvivler skam ikke, at det er en god oplysning.
Ole's reply til mit indlæg får det bare til at se ud som om han
citerer mig for at sige at jeg ikke kan tysk, hvilket ikke er
tilfældet. Sådan ser det i hvertfald ud i min news reader.

--
Veset
Honda XRV 750 AT