Hvad skal den koste?
Fra : ..::JMJ::..

Dato : 17-03-07 12:33

Jeg tænker på at sælge min Honda CB750F (mini Bol Do'r), men er noget i
tvivl om, hvad så'n en skal koste?
Den er fra 1983, har kørt ca. 58.000 km. Den er lige blevet planslebet,
har fået nye motorpakninger, fået stillet ventiler og karburatorer. Den
har næsten nye potter (kørt ca. 1.500 km) og nyt batteri.
Den trænger til nye spejle og nyt sæde, men er ellers OK.
Hvad kan jeg forvente?

MVH, Jørgen

Fra : Futte & Co.

Dato : 17-03-07 13:18

...::JMJ::.. wrote:
> [...]
> har næsten nye potter (kørt ca. 1.500 km) og nyt batteri.
> Den trænger til nye spejle og nyt sæde, men er ellers OK.

Hvis jeg skulle købe så'en een, ville jeg gi' max 22000
Hvis jeg skulle sælge den, ville jeg sætte den til 26000
Men jeg er jo ikke ekspert på området

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70