Erfaringer med BMW tilbehør: Fuel Plus
Fra : OM

Dato : 14-03-07 10:18

Hejsa gruppe
Er der nogen her der har erfaringer med Fuel Plus (www.fuelplus.com)

Med venlig hilsen
Ole

Fra : p.jarnbak

Dato : 14-03-07 10:56

"OM" <ole@pragmasoft.dk> wrote in message
news:1173863863.628555.201440@b75g2000hsg.googlegroups.com...
> Hejsa gruppe
> Er der nogen her der har erfaringer med Fuel Plus (www.fuelplus.com)
>
> Med venlig hilsen
> Ole

Ja,den er bare fed.Desvære var jeg så dum at lade den blive på min gamle
k100rt da jeg solgte den.
Efter jeg havde købt ny cykle,fandt jeg så ud af at man ikke kan købe den
mere.Den nye ejer vil
ikke sælge,selv om han kun bruger den som ur.
Hej Palle.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-03-07 12:55

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> writes:

> Efter jeg havde købt ny cykle,fandt jeg så ud af at man ikke kan
> købe den mere.

Der står da flg. på siden: "Notice: Fuel Plus II will be available
soon. It has the same functions as the original K model but will be
externally mounted and should work with any fuel injected bike. More
details to come when it is ready for sale. If you would like to be
notified send an e-mail to Notify Me. This will get you on the list
only. Don't send questions here."
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : p.jarnbak

Dato : 14-03-07 13:33

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> wrote in message

> [...]
> details to come when it is ready for sale. If you would like to be
> notified send an e-mail to Notify Me. This will get you on the list

Ja men nu har det stået på deres hjemmeside de sidste 3 år og jeg ville
helst have
den gamle model der var monteret istedet for uret.
Hej Palle
K110LT uden fuel plus

Fra : OM

Dato : 14-03-07 13:59

Jeg har været så fræk at sende Carol "et eller andet" en mail og
spørger om man stadigvæk kan købe en.

Mvh Ole

Fra : Ulvir

Dato : 14-03-07 15:31

OM wrote:
> Jeg har været så fræk at sende Carol "et eller andet" en mail og
> spørger om man stadigvæk kan købe en.

Det var dog en vovet handling!

--
Mvh/Regards- Ulvir.

Jeg er ikke racist. Jeg har farvefjernsyn.

Fra : p.jarnbak

Dato : 15-03-07 00:52

Jeg har været så fræk at sende Carol "et eller andet" en mail og
spørger om man stadigvæk kan købe en.

Mvh Ole

Hvis du kan købe 1,så prøv med 2 for så skal jeg også have 1 stk, please.
Hej Palle.