Svar på hvorfor Harleykørere sjældent
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-03-07 22:25

Hej NG

Så lykkedes det mig endelig at opklare hvorfor Harleykørere sjældent
hilser, de tør simpelthen ikke..

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=66052&highlight=H%2FD

Bemærk iøvrigt billedet af universalværktøjet længere nede i tråden

Thore
---
Aprilia RSV Mille ´99

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-03-07 22:42

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev
> Så lykkedes det mig endelig at opklare hvorfor Harleykørere sjældent
> hilser, de tør simpelthen ikke..

Dem der har prøvet at køre en trillebørfuld møg ud på møddingen, ved også at
det ikke lige er der, der skal hilses.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 13-03-07 23:04

Har du prøvet at køre trillebør med en hånd....

Pdalgaard
Monster 750

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-03-07 23:10

On Tue, 13 Mar 2007 22:24:38 +0100, SmaRTrxxv <thore@snaps.dk> wrote:

Hej

>Så lykkedes det mig endelig at opklare hvorfor Harleykørere sjældent
>hilser, de tør simpelthen ikke..

Anyway - Det gør ondt inden i mig når jeg tænker på hans påklædning og
hvorledes han ser ud efter den afstigning.
Det ser ud til at han løber tør for frihøjde pga. alt det forkromede
tingeltangel der er hængt på den.
Hvis det ikke havde været for det havde han vel reddet den på trods af
den meterbrede "aberibbe" af et styr.

Brug ikke vold ---- Brug en større hammer

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ole Jensen

Dato : 13-03-07 23:38

Hej . Er man misundelig eller hvad ? Er det de to der gynger vi skal se
længere nede
på siden ?
Hilsen Ole.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Marni

Dato : 15-03-07 03:23

"Ole Jensen" <sotj@stofanet.dk> wrote in message
> Hej . Er man misundelig eller hvad ? Er det de to der gynger vi skal se
> længere nede
> på siden ?

Svimlende misundelig. Al den dejlige hospitalsmad på egen regning. Det er
vel Milwaukee...

Martin.

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 14-03-07 23:19

SmaRTrxxv skrev følgende i meddelelsen
> Hej NG
>
> Så lykkedes det mig endelig at opklare hvorfor Harleykørere sjældent
> hilser, de tør simpelthen ikke..
>
> http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=66052&highlight=H%2FD

Den samme var oppe i news:45ede020$0$5739$edfadb0f@dread14.news.tele.dk for
1 uge siden