Biledquizz uge 11
Fra : Armand

Dato : 10-03-07 15:42

Jeg tager lige forskud på søndagens offentliggørelse af uge 11's
billedquizz.

Forløbne uges stemningsbillede blev ganske positivt modtaget, så jeg har
været i arkivet og fundet endnu et træfbillede frem til denne uges
spørgsmål.

Check det ud på adressen:
http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1525

Og husk: Det er at skyde konkurrencen i sænk at offentliggøre løsninger hér,
så besvarelse sendes direkte til mig (min adresse jvf. dette indlægs
detaljer er fungerende) inden søndag d. 11/3.

God grublelyst

--
Armand

Fra : Armand

Dato : 10-03-07 17:01

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> ...besvarelse sendes direkte til mig inden søndag d. 11/3.

Søndag d. 18. skulle der have stået!!

Tak til Grunnet for påmindelsen!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 18-03-07 20:38

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1525

Svaret er Yamaha XS1100.
Der har været bud på såvel XJ650 som XS750 og det er umiddelbart svært at
argumenteren for noget som jeg genkender som "Bo's 1100'er", men jeg skulle
mene at XS750 ikke har det pænt nedfældede tankdæksel som er at ane på
billedet, ligesom at topstykkets køleripper er for pænt afrundede til en
XS750.
Bagstykket bag sædet finder jeg også for afrundet og for stejlt
bagud-faldende til at det kan være hverken en XJ650 eller XS750.
Der var én der beklagede sig over at det ikke var original-lakering - Dét er
det (motorcyklen på billedet er så ny at vi Bo fra klubben på den for første
gang til pågældende træf!)!
<http://www.motocikli.com/galerija/albums/9/normal_1119957486_0.49800300_root_%23_Yamaha-XS1100-1982.jpg>
viser den, omend ikke i samme farve, så i samme design!

Tak for buddene!
Uge 12 kører løs med et teknik-billede på:
http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1529

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 21:15

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Svaret er Yamaha XS1100.
> Der har været bud på såvel XJ650 som XS750

Hvormange bud var der og hvormange svarede rigtigt?

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Armand

Dato : 18-03-07 21:40

"Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Hvormange bud var der og hvormange svarede rigtigt?

9 ud af 14 havde rette svar!

--
Armand.

Fra : Armand

> "Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> skrev i en meddelelse

> 9 ud af 14 havde rette svar!

Og ud af de til dato værende fire spørgsmål (incl. prototypen) topper Orla
med 3 rette svar!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 22:01

On Sun, 18 Mar 2007 20:37:52 +0100, Armand wrote:

> [...]
> mene at XS750 ikke har det pænt nedfældede tankdæksel som er at ane på

Korrekt, det sitter ovenpå. Og XS750/850 har luftfilterkassen gemt bag
sidedækslerne, som er i et stykke.

> ligesom at topstykkets køleripper er for pænt afrundede til en
> XS750.

Der har knastkæden i den viste side, og derfor ser meget anderledes ud.

> [...]
> viser den, omend ikke i samme farve, så i samme design!

Beklagede, ja-ja, men jeg har altså aldrig set en tofarvet XS1100 før, det
har jeg så nu

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr