louis giga og mega og...
Fra : tp

Dato : 09-03-07 20:34

Hejsa

Skal et smut til hamburg imorgen og ville lige stoppe i en louis på vejen,
men der findes jo både mega og giga og... Hvad er størst (nogen der har
været i nogen af dem). Er de lige store, så gerne en tæt på autobahnen

Fra : Snusken

Dato : 09-03-07 21:10

> Skal et smut til hamburg imorgen og ville lige stoppe i en louis på vejen,
> men der findes jo både mega og giga og...
Mega i Stellingen er ca. 10 min. fra A7 og er i en etage

Giga er på Süderstrasse 83 (25 min. fra A7) i to etager, OG
med en Lager-Verkauf (alt muligt a la "Restposten" på Süderstrasse 129

Tiderne fra A7 er midt på dagen udenfor myldretiden
/Erik

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-03-07 22:04

Snusken wrote:
> Mega i Stellingen er ca. 10 min. fra A7 og er i en etage
>
> Giga er på Süderstrasse 83 (25 min. fra A7) i to etager, OG
> med en Lager-Verkauf (alt muligt a la "Restposten" på Süderstrasse 129

og flohmarkt på 1. i baggården - en rigtig slyngelstue

--
vh
Torben

Fra : Asger

Dato : 09-03-07 23:37

On Mar 10, 6:33 am, "tp" <skods...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> men der findes jo både mega og giga og... Hvad er størst (nogen der har
> været i nogen af dem). Er de lige store, så gerne en tæt på autobahnen

Altsaa en "giga" butik skulle vel egentlig vaere tusind gange stoerre
end en "mega" butik...?

A.

Fra : Snusken

Dato : 10-03-07 07:00

> Altsaa en "giga" butik skulle vel egentlig vaere tusind gange stoerre
> end en "mega" butik...?
Ja, ska' de vær' må det godt lyde a' nå'et. Overdrivelse fremmer også
evt. kunders forståelse

Mvh Erik