Yamaha 4G problem
Fra : Olsen

Dato : 15-03-07 09:33

På min søns Yamaha 4G har gearet sat sig fast.
Det er vist en større reparation at reparere det.

Findes der en person i Vestsjælland der vil påtage sig det ?

\Olsen

Fra : Allan Riise

Dato : 15-03-07 10:47

Olsen wrote:
> På min søns Yamaha 4G har gearet sat sig fast.
> Det er vist en større reparation at reparere det.
>
> Findes der en person i Vestsjælland der vil påtage sig det ?

Hvis du ikke kan finde nogen i nærheden, så kan du køre den ned til
Holme-Olstrup (ved BonBon-Land) så skal jeg nok se på den.

--
Allan Riise

Fra : Brian

Dato : 23-03-07 22:06

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> På min søns Yamaha 4G har gearet sat sig fast.
> Det er vist en større reparation at reparere det.
>
> Findes der en person i Vestsjælland der vil påtage sig det ?

Du tør ikke selv? Du kan låne en Haynes manual på biblioteket, der er en
gennemgang af hele gearkassen. Så avanceret er den heller ikke :) Ellers er
Allan's tilbud jo lige til højrebenet! Hvad gør man ikke for sønnike ;)

Fra : Olsen

Dato : 25-03-07 19:19

Brian wrote:
> [...]
> heller ikke :) Ellers er Allan's tilbud jo lige til
> højrebenet! Hvad gør man ikke for sønnike ;)

Jo, men han siger, at det er vejen ind til gearkassen, der er fyldt med
stumper (?)

\Olsen