Udstødning senda
Fra : Charlotte

Dato : 15-03-07 05:06

Hejsa

Ja så flækkede min udstødning på vej hjem fra arbejde i går...pinligt.
Hvilken skal jeg nu købe? Har kørt med metrakit, da den var rimelig billig
og ydede godt, men den larmer som en i fanden.
Jeg kører med 45 cylle, racermembran og og en 15/53 gearing og den løber ca.
90... og det skulle den gerne blive ved med.
Max pris er 1500.-
Hvad vil i anbefale, gerne links.
Mvh Charlotte

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Renè

Dato : 15-03-07 07:14

"Charlotte" <derbisendar@msn.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvad vil i anbefale, gerne links.
> Mvh Charlotte

> Den har indtil videre sparet mig for at få 3092 spam-mails
det der står lige her over om spam,er at spamme ;)

Fra : Allan Riise

Dato : 15-03-07 10:29

Charlotte wrote:
> [...]
> Jeg kører med 45 cylle, racermembran og og en 15/53 gearing og den
> løber ca. 90... og det skulle den gerne blive ved med.

Årgang?

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 15-03-07 10:30

http://www.speedline.dk/?ViewProduct=2456

--
Allan Riise

Fra : Charlotte

Dato : 15-03-07 17:15

Det er den nye R model, den er købt i 2004.