Flaskeskjuler
Fra : Kaj

Dato : 18-03-07 22:57

Hej
Jeg har vundet en flaskeskjuler, men kan ikke finde ud af den. Er der nogen
som kan/vil hjælpe?
Se billede i dk.binaer - det forklarer sagen.
--
Venlig hilsen
Kaj

Fra : BA

Dato : 19-03-07 22:34

En lille nostalgisk historie fra det virkelige liv om en flaskeskjuler i
"hus og have".

Jeg boede hjemme til jeg flyttede for at studere. Få år efter solgte mine
forældre huset med den meget store have og flyttede væk fra byen.

Efter igen en del år havde jeg fået barn, og en dag tog jeg sønnen med ud
til mit gamle hjem, for at han kunne se det. Heldigvis gik ejeren i haven og
arbejdede, og jeg forklarede så hvorfor vi "luskede" rundt og studerede hus
og have. Han bød os selvfølgelig indenfor, og det var jo ret hyggeligt. Da
vi skulle til at gå sagde han så:
" Kan du ikke lige hjælpe mig med at opklare et mysterium, jeg har tænkt
meget over. I havens mest tilgrode del er der gravet et betonrør ned. Det er
tomt, men der er låg på, og ovenover ligger der kviste og blade - hvad er
det?"
Ja, rigtigt gættet. Det var min hjemmelavede "flaskeskjuler". Når jeg havde
købt proviant ind til weekendens fester - sprut/smøger, eller havde "lånt"
en sjat derhjemme, kom det på lager i betonrøreret til senere afbenyttelse
og afhentning i det skjulte.

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Kaj

Dato : 20-03-07 13:23

"BA" <paogbaKANIN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Venlig hilsen
> BA
>
> OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min

Hej!
Sød lille historie, men unægtelig en anden slags flaskeskjuler end den jeg
viser - og stadig mangler løsningen til.

--
Venlig hilsen
Kaj