Ny plæneklipper
Fra : Brother Tuck

Dato : 18-03-07 18:49

Efter 35 år vil jeg lade min gamle cylinder plæneklipper, af mærket Gudenaa,
gå på pension.
Jeg har kigget lidt på en Klippo model Comet S

Er der nogen der har erfaringer med plæneklippere fra Klippo ???

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Henning Lund

Dato : 18-03-07 19:38

Brother Tuck skrev:
> Efter 35 år vil jeg lade min gamle cylinder plæneklipper, af
> mærket Gudenaa, gå på pension.
> Jeg har kigget lidt på en Klippo model Comet S
>
> Er der nogen der har erfaringer med plæneklippere fra Klippo

Kvalitet så det batter, jeg har selv forhandlet dem da jeg havde
en biks, du finder sjældent så god en kvalitet som Klippo´s.
--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Brother Tuck

Dato : 18-03-07 20:01

Kan der opnår en fornuftig rabat på Klippo ? - evt hvor ??

Fra : alten

Dato : 19-03-07 11:18

Jeg købte min i Sverige (jeg kommer gratis med færgen). Jeg mener at jeg
sparede ca. 800 kr.

Min bror fik presset prisen hos en dansk forhandler - jeg kan dog ikke huske
hvem og hvor meget - men det kan da lade sig gøre!

mvh,
Henrik

Fra : Henning Lund

Dato : 19-03-07 19:59

Brother Tuck skrev:
> Kan der opnår en fornuftig rabat på Klippo ? - evt hvor ??

Der skal bare handles, smut rundt til div. forhandlere og se hvad
du kan få den presset ned i.

Fra : Sren Fonnesbek Niels~

Dato : 21-03-07 22:11

Det kan godt betale sig at kigge sig lidt for evt købe en brugt klippo
kvaliteten er der ikke noget at klage over de er bare iorden

Fra : alten

Dato : 19-03-07 11:20

Min far har haft en i nogle år og er meget tilfreds. Han har hørt fra flere
der er meget tilfredse med deres Klippo. Jeg købte min for 1 år siden - den
virker som ret god kvalitet.