Røgalarm
Fra : Leonard

Dato : 15-03-07 20:04

Er røgalarmen fra Harald Nyborg:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2095&n=10&KundeID= god
nok?

På første salen har jeg loft til kip, hvor skal røgalarmen placeres der?

--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Thomas

Dato : 15-03-07 20:59

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er røgalarmen fra Harald Nyborg:
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2095&n=10&KundeID= god
> nok?

Hvis den er nærket fra Dansk Varefakta, så er den god nok. Ellers glem den!

/Ths.

Fra : CC

Dato : 15-03-07 21:05

"Leonard" skrev i en meddelelse ..
> Er røgalarmen fra Harald Nyborg:
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2095&n=10&KundeID= god
> nok?
>
> På første salen har jeg loft til kip, hvor skal røgalarmen placeres der?

0,5 m fra kippen (lodret målt)

Fra : CC

Dato : 15-03-07 21:10

Læs også mere her: http://www.dbi-net.dk/roegalarm.asp

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 15-03-07 22:14

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nok?
>
> På første salen har jeg loft til kip, hvor skal røgalarmen placeres der?

--------hold dig fra den-----------

har selv 4 stk og de koster hver 4 - 6 stk batterier pr år, a 40,- kr, da
du ikke må putte genopladelige i en røgalarm hvilket gør dem -billige i
længden, som en anden skriver hvis de er varefakta mærket virker de og kan
holde strøm mindst 1 år pr batteri

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-03-07 09:22

> [...]
> længden, som en anden skriver hvis de er varefakta mærket virker de og kan

Vi har også dem fra Harald Nyborg. De holder batteriet 1-2 år, så mon ikke
du køber de forkerte batterier?

Mvh Maria

Fra : Leonard

Dato : 16-03-07 09:41

On Fri, 16 Mar 2007 09:22:08 +0100, Maria Frederiksen wrote:

> Vi har også dem fra Harald Nyborg. De holder batteriet 1-2 år, så mon ikke
> du køber de forkerte batterier?

Er de VaraFakta-mærket?

--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-03-07 13:52

> Er de VaraFakta-mærket?

Jep - og de virker.

Mvh Maria

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 16-03-07 13:21

> Vi har også dem fra Harald Nyborg. De holder batteriet 1-2 år, så mon ikke
> du køber de forkerte batterier?
>
> Mvh Maria

som skrevet, dyre batterier, har også prøvet de billige, og der er ingen
forskel, de alamer vi hae er trådløse, dvs går en går alle, og ned de er
ikke varefakta mærket

--
Hilsen Gilbert