Automatisk plæneklipper
Fra : Michael og Vibeke

Dato : 12-03-07 19:49

Hej Ng

Jeg er træt af at slå græs og desuden er jeg allergisk over for skidtet.
Derfor ovrvejer jeg stærkt at investere i en automatisk plæneklipper.

Er der nogen herinde der har kendskab til hvilken model der er bedst, og
hvad man ellers skal være opmærksom på?

Mvh

Michael Schmidt

--
Der findes 10 slags mennesker i verden
Dem der forstår det binære talsystem og dem der ikke gør.

Fra : Thomas

Dato : 12-03-07 21:47

"Michael og Vibeke" <76260145FJERN@jafnet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Derfor ovrvejer jeg stærkt at investere i en automatisk plæneklipper.
>
> Er der nogen herinde der har kendskab til hvilken model der er bedst, og

Svigerfar! Vær opmærksom på at sende ham hjem igen.

/Ths.

Fra : Peder Olsen

Dato : 12-03-07 23:58

> [...]
> Derfor ovrvejer jeg stærkt at investere i en automatisk plæneklipper.
>
> Er der nogen herinde der har kendskab til hvilken model der er bedst, og

Vi har en Automower fra Electrolux.
Den har kørt 3 år uden problemer.
Kender ikke andre mærker.

Vh