Motorsav
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 12-03-07 18:38

Jeg har en smule problemer med mine savkæder.
Hvilken vinkel er det optimale at slibe kæderne i? Jeg plejer at bruge 30
grader men det har voldt mig lidt problemer på det sidste.
Hilsen
Mikkel

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-03-07 19:27

"Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> skrev

> Jeg har en smule problemer

Det ser vi, men øh....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 12-03-07 22:44

> "Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> skrev

> Det ser vi, men øh....
> --

Det kunne være han skulle starte med at skille sig af med
spamfighter, så er der da 2 problemer mindre

Andersen [ 3650 ]
Gas Staden og smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Henning Lund

Dato : 13-03-07 20:53

Preben Riis Sørensen skrev:
> Det ser vi, men øh....

Jeg tror han har mange problemer med kæderne

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.