Anbefaling af havearkitekt i Østjylland?
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-07 17:05

Hej

Vi skal have lavet have, og vil gerne have en havearkitetk til at kigge lidt
på det.
Er der nogen i kan anbefale omkring Skovby (15 km vest for Århus) som kan
lave en plan over en dejlig (næsten) vedligeholdelsesfri have? Det skal lige
siges at vi bor i et parcelhus fra starten af halvfjerdserne med en grund på
omkring 1000KvM.

Vh

Poul

Fra : Kim Malchau

Dato : 19-03-07 21:21

On Sun, 11 Mar 2007 17:05:21 +0100, P Kaasing wrote:

> [...]
> siges at vi bor i et parcelhus fra starten af halvfjerdserne med en grund på

Hvis du er medlem af haveselskabet kan du få en derfra ud. Om prisen er
væsentlig anderliedes, end hvis man går direkte til de landskabsarkitekter
de samarbejder med ved jeg ikke.

Vi har prøvet modellen, og går nu igang med at anlægge haven efter den
skitse vi fik tegnet.

Venlig hilsen
Kim Malchau

--
Er du rigtig klog? Så sig det. http://Vibration.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-07 22:56

Hej

Godt forslag med haveselskabet, vi er ikke medlem, men de har da en meget
god hjemmeside, med mange tips og idéer.
Vi har fået et tilbud fra en havearkitekt vi mødte på en messe i Århus, på
3000kr for en haveskitse, for en grund under 1500Kvm. Prisen er meget
tilpas, men vi synes ikke helt de prøver hun havde på haver så ud som noget
vi kunne tænke os, derfor vil vi gerne høre om flere.
Hvad måtte i give for at få lavet en plan? Jeg har set priser op i nærheden
af 10000kr for lignende arbejde, og det synes jeg er for dyrt.

vh

Poul

Fra : Kim Malchau

Dato : 23-03-07 21:00

On Wed, 21 Mar 2007 22:55:52 +0100, P Kaasing wrote:

> vi kunne tænke os, derfor vil vi gerne høre om flere.
> Hvad måtte i give for at få lavet en plan? Jeg har set priser op i nærheden
> af 10000kr for lignende arbejde, og det synes jeg er for dyrt.

Vi gav lige under 3.000 for en total gennemgang af 923 kvm.

Det vi fik var et stykke pergament i A3 med en sktise over hvordan vi kunne
indrette haven, og forslag til hvad vi kunne sætte hvor.

Hende vi havde besøg af brugte tid på at sætte sig ind i hvad vi kunne
tænke os - det gav et fint resultat (som i: det kan VI bruge).