Nyt køleskab - hvilket?
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 08-03-07 12:44

Vi skal have skiftet vores køleskab, men kan bare ikke finde det helt
rigtige...
Kravene er: max 185 cm højt, energiklasse A eller bedre, ingen frys. Absolut
max-pris 10K.

Det rigtige køleskab ville have Vestfrosts opdeling i køl/sval, Grams
indretning med mange bokse og Electrolux ERES3500's vanddispenser...men den
model har jeg ikke fundet
Nogle ideer og personlige erfaringer, anbefalinger eller advarsler?

MVH Mette

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-03-07 18:38

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> model har jeg ikke fundet
> Nogle ideer og personlige erfaringer, anbefalinger eller advarsler?

Jeg vil gerne advare dig om, at lyden det afgiver, kan være endog særdeles
generende. Er der bare lidt tvivl nu mens det er helt nyt, så påtænk at det
sandsynligvis bliver værre når det bliver over reklamationsdatoen. Jeg
ærgrer mig meget over, at jeg ikke fik klaget i tide/byttet/penge retur, da
vores udsender en syngende og efterhånden uacceptabel kammertone.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : John V.

Dato : 08-03-07 19:01

> [...]
> da
> vores udsender en syngende og efterhånden uacceptabel kammertone.

Min Elektrolux kan man kun høre hvis man sættet øret helt hen til det.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 08-03-07 19:12

> [...]
> den model har jeg ikke fundet
> Nogle ideer og personlige erfaringer, anbefalinger eller advarsler?

Vanddispenser er blot en skidtsamler, mange bokse bliver man hamrende træt
af, hvis man ikke lige passer i boks-størrelsen - og det gør man aldrig.
Gå efter fleksible hylder, god plads i lågen og så lidt støj som muligt.

Mvh Maria

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 10-03-07 23:23