reol
Fra : Battlefield's

Dato : 06-03-07 15:39

Hej
Vi har lige købt den reol Bilka har på tilbud i denne uge. Altså en reol i
to dele, en overdel og en underdel. Vi har endnu ikke fået den hjem, men er
kommet til at tænke på, hvordan sådan en egentlig skal sættes op mest
korrekt. Hvor højt op skal underdelen hænges og hvor langt skal der være
imellem de to dele?
Vi får nok en brugsanvisning sammen med reolen, måske står det heri?
Men det ville være rart at vide allerede nu, hvis nogen kunne hjælpe?
Hilsen Vibeke

Fra : Renè

Dato : 07-03-07 09:25

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi får nok en brugsanvisning sammen med reolen, måske står det heri?
> Men det ville være rart at vide allerede nu, hvis nogen kunne hjælpe?

Det er jeg lidt op til dig selv, hvis du har store ting der skal stå på
underdelen, skal overdelen des højere op, og det samme for oven, bare
omvendt.

Men du kan da få mine mål hvis det kan hjælpe dig videre, som jeg har på
mine reol fra: www.rimme.dk

Fra gulv til overkandt af underdelen: 100cm

Mellem underdelens top og bunden af overdelen : 41cm

Renè

Fra : Battlefield's

Dato : 07-03-07 20:18

"Renè" <renhof@danmark.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mine reol fra: www.rimme.dk
>
> Fra gulv til overkandt af underdelen: 100cm
>
> Mellem underdelens top og bunden af overdelen : 41cm

Hej Renè

Tak for målene, så har vi lidt at gå ud fra
Hilsen Vibeke