Ny støvsuger, hvad skal jeg købe ?
Fra : Renè

Dato : 05-03-07 10:39

Hejsa.

Vi skal have en ny støvsuger, og jeg overvejer en Dyson DC08.

Vi har trægulve overalt i huset, så hvis der findes noget derude der er
endnu bedre til trægulve, vil jeg enorm gerne have det at vide :)

Næste problem er at konen absolut ( af en eller anden grund ) altid støvsuge
når der er noget i tv`et jeg absolut vil se og HØRE, og den støvsuger vi har
nu, larmer simpelhen så meget, at det er ganske umuligt at høre noget som
helst andet, end den.

Så derfor må jeg bide i det sure æble, og gi` hende en ny, som er meget
meget lydsvag, og som "bare kan det der" da mit mod ikke er til at gi` hende
en blød kost og fejebakke, som klart ville være det som larmede mindst, men
modet er der ikke, og jeg skal jo også støvsuger fra tid til anden, så
foreslag hvad jeg skal købe, vil blive modtaget med kyshånd....

På forhånd mange tak

RR

Fra : Max

Dato : 05-03-07 11:05

Hej Rene

> Vi har trægulve overalt i huset, så hvis der findes noget derude der
> er endnu bedre til trægulve, vil jeg enorm gerne have det at vide :)

Ret beset kan du næsten købe hvilken model du vil, de fleste kan
sagtens klare et trægulv.

Og så tag dog at støvsuge de gulve selv istedet for at brokke
dig over at andre larmer når du skal se TV.

Mvh Max

Fra : Renè

Dato : 05-03-07 11:19

> [...]
> sagtens klare et trægulv.
>
> Og så tag dog at støvsuge de gulve selv istedet for at brokke
> dig over at andre larmer når du skal se TV.

Nu brokker jeg mig som jeg har lyst til, det håber jeg er ok med dig,
særligt i mit eget hus !!

RR

Fra : Max

Dato : 05-03-07 11:31

Hej Renè

> Nu brokker jeg mig som jeg har lyst til, det håber jeg er ok med dig,
> særligt i mit eget hus !!

Naturligvis, og jeg forbeholder mig ret til at kommentere
det som jeg lyster :)

Mvh Max

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 05-03-07 11:50

Hejsa.

Kunne forestille mig at en central støvsuger var det der larmede mindst
- men det er jo måske nok i en anden kategori end du var interesseret i.
Det samme er en robot-støvsuger nok, ved ikke hvor meget de larmer, men
de må da reducere den daglige støvsugning...?

Ellers er et par hørebøffer, evt trådløst, at anbefale, der er mange
andre ting der kan larme end en støvsuger...

Desværre har jeg ingen andbefalinger til dig hvad almindelige støvsugere
angår, og ved ikke engang om sådan en Dyson-ting, udover at være dyr,
også er god til at suge? Trægulv må dog være en del nemmere at støvsuge
end gulvtæpper!
/Finn

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-03-07 12:24

"Renè" <renhof@danmark.dk> wrote in

> [...]
> støvsuger vi har nu, larmer simpelhen så meget, at det er ganske
> umuligt at høre noget som helst andet, end den.

Det ville jeg da tænke over...

Og køb så en støvsuger robot. Du kunne risikere at få både fred til TV *og*
hjemmelavet kage med den løsning