Ventilator, bedste til bad ?
Fra : Olsen

Dato : 02-03-07 21:41

Holder ikke mere "gør det selv" så derfor leder jeg efter tiden bedste
ventilator/udlufter til vores nye badeværelse (12 m2). Gerne støjsvag.

Nogen forslag ?

\Olsen

Fra : Thomas

Dato : 02-03-07 23:28

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i meddelelsen
> Holder ikke mere "gør det selv" så derfor leder jeg efter tiden bedste
> ventilator/udlufter til vores nye badeværelse (12 m2). Gerne støjsvag.
>
> Nogen forslag ?

Et vindue, der åbnes til udluftning?

/Ths

Fra : Anja

Dato : 03-03-07 10:31

http://www.dukaventilation.dk/Default.aspx?ID=17644

Har lige købt mig sådan en. Den siger næsten ingenting og kan afmonteres for
rengøring med et snuptag.

--
Hilsen Jakob

Fra : Michael

Dato : 03-03-07 23:29

"Anja" <nejnej@detduerikke.du> wrote in message

> http://www.dukaventilation.dk/Default.aspx?ID=17644
>
> Har lige købt mig sådan en. Den siger næsten ingenting og kan afmonteres
> [...]
Kan også give en anbefaling herfra - eneste minus er dog, at den er knap så
diskret at se på.

Fra : Søren

Dato : 04-03-07 11:23

"Anja" <nejnej@detduerikke.du> skrev i en meddelelse

> http://www.dukaventilation.dk/Default.aspx?ID=17644
>
> Har lige købt mig sådan en. Den siger næsten ingenting og kan afmonteres
> [...]
Hej

Hvor har du købt den?
De sælger vist ikke direkte til private.

Søren

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-03-07 12:34

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse
> "Anja" <nejnej@detduerikke.du> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Hvor har du købt den?
> De sælger vist ikke direkte til private.

Jeg købte min i stark. Kan iøvrigt også anbefale netop den. :)

- Martin

Fra : Anja

Dato : 05-03-07 09:32

> Jeg købte min i stark. Kan iøvrigt også anbefale netop den. :)

Ja, de sælges da vist i de fleste byggemarkeder.

--
Hilsen Jakob