Nyt oliefyr, hvilket ?
Fra : TGJ

Dato : 02-03-07 20:27

Hej

Vi vil gerne have skiftet vores gamle vølund oliefyr.

Jeg vil gerne høre om nogle erfaringer med nyere oliefyr.
Har checket www.sparolie.dk for "positiv liste"

Nogen erfaringer med viessmann fyret eller dem fra www.biovarme.dk

Thomas

P.S. og ja vi har undersøgt alternative løsninger

Fastbrændsel (træ, piller etc ) er ej mulig

Vi overvejer evt noget varmepumpe (luftvand eller evt luft/luft som supp)

Fra : ksk

Dato : 02-03-07 21:28

"TGJ" <tgsj@FJERN-DETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi vil gerne have skiftet vores gamle vølund oliefyr.
>
> Jeg vil gerne høre om nogle erfaringer med nyere oliefyr.

udmærket fyr ,,, hvis du altså ha noget backup varme nå lort gå i stykke ,,
det tag en krig at fra skaffe noget fra firmaet Viessmann

KsK

Fra : TGJ

Dato : 03-03-07 07:01

"ksk" <61678029@mob1il.dk> skrev i en meddelelse

> udmærket fyr ,,, hvis du altså ha noget backup varme nå lort gå i stykke
> ,, det tag en krig at fra skaffe noget fra firmaet Viessmann

Ok og tak for svar

Fra : Stefan

Dato : 02-03-07 21:27

> [...]
>
> Fastbrændsel (træ, piller etc ) er ej mulig
>
> Vi overvejer evt noget varmepumpe (luftvand eller evt luft/luft som supp)

Prøv dk.teknik.energi der ved de en masse opvarmning.

Stef

Fra : TGJ

Dato : 03-03-07 07:02

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv dk.teknik.energi der ved de en masse opvarmning.

Jeg prøver der