Jordstråler - Esbjerg
Fra : BT

Dato : 26-02-07 18:43

Min gamle far vil gerne have en til at komme og måle "jordstråler"

Der er vel ikke nogen som kender nogen som kan det, i nærheden af esbjerg..

/Brian

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-02-07 19:18

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Min gamle far vil gerne have en til at komme og måle "jordstråler"

Det er det mest rendyrkede fup der nogensinde er opfundet (at det skulle
kunne måles med diverse remedier såsom pilekviste og ståltråd). Det der
ligger mere fast er, at det ikke påvirker os i målbar grad, med mindre vi
tror på det.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per H

Dato : 26-02-07 19:26

On Mon, 26 Feb 2007 19:17:37 +0100, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> skrev:

> [...]
>kunne måles med diverse remedier såsom pilekviste og ståltråd). Det der
>ligger mere fast er, at det ikke påvirker os i målbar grad, med mindre vi

og der er jo aldrig bevist et det er skadeligt. meen troen igen ik
Vh Per

Fra : BT

Dato : 26-02-07 19:27

> [...]
> kunne måles med diverse remedier såsom pilekviste og ståltråd). Det der
> ligger mere fast er, at det ikke påvirker os i målbar grad, med mindre vi

Jeg vil på ingen måder påstå om det er fup eller fakta.
Men for det første er det ikke mig som skal bruge det..
Og hvis han får det bedre med helbredet ved at "tro på" det virker. Ja så er
jeg sådan set ligeglad,,

/Brian

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-02-07 19:53

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev
> .....Og hvis han får det bedre med helbredet ved at "tro på" det virker.
Ja så er
> jeg sådan set ligeglad,,

Ikke når du har betalt regningen, da ......
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : BT

Dato : 26-02-07 20:21

> "BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev
> Ja så er
>
> Ikke når du har betalt regningen, da ......
> [...]

Hvad ved ikke hvordan i blander jer i hinandens pengesager i din familie.
Men hvad min far bruger hans penge til er hans egen PRIVATE sag..

/Brian

Fra : Optimus Prime

Dato : 27-02-07 10:56

BT skrev:
> Hvad ved ikke hvordan i blander jer i hinandens pengesager i din familie.
> Men hvad min far bruger hans penge til er hans egen PRIVATE sag..

Mon ikke der blot er tale om velmenende råd?

Men ellers kan en kort googlesøgning give dig masser af mulighed for at
bruge penge på den slags... fx faldt jeg over den her:
http://www.feltfri.dk/

Tro kan som bekendt flytte bjerge, så håber din far får glæde af det -
hvad jeg så end selv måtte mene om den slags

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 27-02-07 10:43

<preben@esenet.dk> wrote:

> [...]
>kunne måles med diverse remedier såsom pilekviste og ståltråd). Det der
>ligger mere fast er, at det ikke påvirker os i målbar grad, med mindre vi

Er det ikke snarere Radon,(hvis det hedder sådan) en gasart han
skal passe på, det andet er vist kun i fantasien.
Men hvis man kan bilde folk ind at de kan få større bryster af
hypnose, så kan alt vel passere for dem
der dyrker de guder der kan foldes sammen, og gemmes i deres
tegnebøger.
mvh Ebbe

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-02-07 20:26

BT wrote:
> Min gamle far vil gerne have en til at komme og måle "jordstråler"
>
> Der er vel ikke nogen som kender nogen som kan det, i nærheden af esbjerg..

Prøv gruppen dk.forbruger. Der diskuteres alt muligt.
Sikkert også jordstråler.

Jeg vil fraråde dig at sende dit indlæg til dk.videnskab....

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere

Fra : Kong Gulerod

Dato : 27-02-07 17:01

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote in message
> Min gamle far vil gerne have en til at komme og måle "jordstråler"
>
> Der er vel ikke nogen som kender nogen som kan det, i nærheden af
> esbjerg..
>
> /Brian
selv den støreste videnskab bliver tilsidesat af uvidehed og overtro....

Fra : Andreas Michelsen

Dato : 01-03-07 09:38

BT skrev:
> Min gamle far vil gerne have en til at komme og måle "jordstråler"
>
> Der er vel ikke nogen som kender nogen som kan det, i nærheden af esbjerg..
>
> /Brian

Hej,
På:> http://www.mj-danmark.dk/

kan du læse mere, og der er også en adresse på en opmåler i Esbjerg.
Mvh
Andreas

Fra : Ole Christiansen

Dato : 01-03-07 10:32