Vedr. Relax Massagestol:
Fra : dsh

Dato : 26-02-07 18:26

Hej Alle!

Jeg kunne meget godt tænke mig at investere i en Relax Massagestol, som
jeg har set i denne uges reklameavis fra A-Z .. men er sådan en fætter
egentlig sine penge værd?

Venlig hilsen

Daniel

Fra : MetroHenrik

Dato : 27-02-07 08:06

"dsh" <blackhole@net.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kunne meget godt tænke mig at investere i en Relax Massagestol, som
> jeg har set i denne uges reklameavis fra A-Z .. men er sådan en fætter

Hæ..
Min massør siger "køb den endelig.." Men han siger bagefter skal jeg komme
forbi ham, for at blive rette op igen.
Jeg tror det drejer sig om en behagelig følelse, mere om massage. Det var
ikke behageligt, og jeg var noget "brækket" bagefter.

Henrik

PS. har prøvet den i Bilka, i ca 20 min.

Fra : dsh

Dato : 27-02-07 12:51

> [...]
> Jeg tror det drejer sig om en behagelig følelse, mere om massage. Det var
> ikke behageligt, og jeg var noget "brækket" bagefter.

Ok, det var lidt det jeg mistænkte. Behageligt og rart, men det
afhjælper ikke problemerne. Æv. =)

Daniel

Fra : MetroHenrik

Dato : 05-03-07 14:36

> Ok, det var lidt det jeg mistænkte. Behageligt og rart, men det
> afhjælper ikke problemerne. Æv. =)
>
> Daniel

Nu skal du ikke tage mine 20 minuuers som forsøgskanini Bilka, som noget
konkret. Blot min subjektive mening.
Du kan få en "rigtig" massage fra omkring 200 kr, så der er et stykke op til
de 10KgKr stolen koster.

Henrik