Varme flytnings sæt
Fra : Kasper

Dato : 25-02-07 16:36

Hej

Jeg undre mig lidt over hvorfor man blæser dne flyttede luft ind oppe under
loftet og ikke nede ved gulvet på de sæt ?

bygma har bla tilbud på 1 nu her

Kasper

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-02-07 20:19

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg undre mig lidt over hvorfor man blæser dne flyttede luft ind oppe
under
> loftet og ikke nede ved gulvet på de sæt ?

Det er for at man ikke skal gå og falde over rørene

Hvis de blæser nedad fra loftet, kan der vel komme en rimelig opblanding ud
af det.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Carsten Keller

Dato : 26-02-07 14:14

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
> under
> Hvis de blæser nedad fra loftet, kan der vel komme en rimelig opblanding
> ud
> af det.

Derudover er det nok typisk noget man laver hen over loftet, derfor kan det
være lidt svært at få det blæst ind i gulvhøjde.

Jeg har lavet det med rørføring uden på huset med sug ved loft og blæs ved
gulv, det fungerer fint. Men det kræver nok at man har en side af huset der
ikke ses, sådan nogle rør er ikke det pæneste...

Keller