Kattetransport, opdatering
Fra : dpl

Dato : 18-03-07 10:11

Hej igen
Synes lige I skulle høre, hvordan det endte med vores sibirer Nikolai,
der skulle fra Fyn og hjem til Lolland. Vi fik en del søde tilbud om
hjælp, dog ingen der lige skulle præcis den vej. Jeg var utålmodig efter
at få ham hjem, så det endte med, at jeg i søndags hankede op i baby og
barnevogn, og tog til Langeland via taxi, tog, bus og færge *smil*.

Niko blev så fragtet til Langeland og afleveret. Han har haft det
nogenlunde, men kunne altså bare ikke enes med de andre hankatte i
husholdningen, hvoraf en bl.a. var en fertil MCO. Så har er blevet godt
og grundigt mulet.

Her efter en uge, er han stadig noget sky, og skal lige finde ud af, at
vi og børnene ikke er så farlige endda. Han har mødt vores hunkatte uden
problemer, og både spiser og bruger bakke fint. Meget af dagen gemmer
han sig, men er på eventyr i huset om aftenen og natten, og i går var
det lige før han ville klappes. Så jeg tror han langsomt er ved at falde
til, og ikke har lidt alvorlig skade. Han er ellers blevet passet fint,
har flot pels osv, så alt i alt endte historien godt, og familien er
blevet en lækker missedreng større.

Billeder har han ikke villet stille op til endnu, men det kommer nok
snart, så skal evt. nysgerrige nok få ham at se...og han er bare flot!

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-03-07 12:03

dpl wrote:
> [...]
> Billeder har han ikke villet stille op til endnu, men det kommer nok
> snart, så skal evt. nysgerrige nok få ham at se...og han er bare

Hej Dorthe.

Tillykke, tillykke. Så endte det trods alt godt. Glæder mig meget til
billeder (også gerne sammen med hunmisserne.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 18-03-07 22:48

dpl wrote:
> [...]
>
> Billeder har han ikke villet stille op til endnu, men det kommer nok
> snart, så skal evt. nysgerrige nok få ham at se...og han er bare flot!

Tak for updaten Dorthe, ja det er nok noget svært, når du sådan bor udefor
alfarvej
Godt du fik ham hjem og det endte godt. Glæder mig til at se billeder.

--
Hilsen Denise

Fra : dpl

Dato : 19-03-07 20:25

dpl skrev:
> Hej igen
> Synes lige I skulle høre, hvordan det endte med vores sibirer Nikolai,
> der skulle fra Fyn og hjem til Lolland.

Ja, så er der de første billeder af den lille bangebuks. Han holder sig
stadig mest i soveværelset om dagen, men tør godt liste ud efter lidt
mad og en tur på bakken. Han kan ses her, selv om billedkvaliteten er
lidt sølle:
http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Niko

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 19-03-07 20:32

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> stadig mest i soveværelset om dagen, men tør godt liste ud efter lidt mad
> og en tur på bakken. Han kan ses her, selv om billedkvaliteten er lidt

Hej Dorthe!

Jeg må indrømme, at det er nogle vanvittigt smukke katte du har, sikke et
udtryk de kan sætte op!, rigtig statelig at se på.

mvh. marie

Fra : dpl

Dato : 27-03-07 15:26

Torben og Marie-louise Ager skrev:
> Hej Dorthe!
>
> Jeg må indrømme, at det er nogle vanvittigt smukke katte du har, sikke et
> udtryk de kan sætte op!, rigtig statelig at se på.

Hej, tak for rosen!
Ja, der er noget "jeg alene herske" over de sibirer *grin*.
Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Kate

Dato : 26-03-07 07:56

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> [...]
> holder sig stadig mest i soveværelset om dagen, men tør godt liste
> ud efter lidt mad og en tur på bakken. Han kan ses her, selv om

Nøj, hvor er han dog smuk. Håber han snart falder helt til i flokken.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-03-07 10:47

In news:46076e7d$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Kate <doughnut@oliwer.invalid> typed:
> dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

Jeg skal love for, at han er en flot flyr. Han skal nok komme
over sin skyhed, når han opdager hvor godt han har det hos dig. Det
kan godt tage lidt tid, men det skal nok komme er jeg overbevist om.
Han er en rigtig smuk mis. godt du fik ham hjem.

Fra : dpl

Dato : 27-03-07 15:29

Tove Krieger skrev:

> [...]
> sin skyhed, når han opdager hvor godt han har det hos dig. Det kan godt
> tage lidt tid, men det skal nok komme er jeg overbevist om. Han er en

Ja, jeg er også meget glad for, at have fået ham i hus. Og jeg glæder
mig over hvert lille fremskridt han gør. I dag var han henne og kigge på
min 10 uger gamle søn, der lå og legede på et tæppe på gulvet. Man kunne
se det undrende udtryk... hos dem begge *smil*.
Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : dpl

Dato : 27-03-07 15:27

Kate skrev:>

> Nøj, hvor er han dog smuk. Håber han snart falder helt til i flokken.

Hej Kate
Ja, det går da langsomt bedere. Han er allerede rigtigt gode venner med
vores hunkat Rajana, som netop har været i løbetid. Hun var nem at
påvirke i den retning *grin*.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/