Hvor kan man købe flydende KMR i København~
Fra : Gainsbourg

Dato : 17-03-07 16:53

Hvor kan man købe flydende KMR mælkeerstatning i København?

Med venlig hilsen

Gainsbourg

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-03-07 17:45

Gainsbourg wrote:
> Hvor kan man købe flydende KMR mælkeerstatning i København?
>
> Med venlig hilsen
>
> Gainsbourg

De fleste dyrlæger bør lægge inde med det... ellers burde de kunne
skaffe det...
mvh Camilla

Fra : Ditte H

Dato : 18-03-07 04:25

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor kan man købe flydende KMR mælkeerstatning i København?
>
> Med venlig hilsen
>
> Gainsbourg

Hej

Jeg er på apotek, på Møn, men vi kan som regel skaffe det hjem med en dags
varsel.
Bed dem kontakte deres forskellige leverandører.

Hilsen Ditte

Fra : lh

Dato : 22-03-07 13:03

"Ditte H" <ditte@----.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> varsel.
> Bed dem kontakte deres forskellige leverandører.

Møns Dyrlæger har det også - både pulver og flydende!

lh

Fra : Gainsbourg

Dato : 19-03-07 13:21

Vi har allerede kontaktet de nærmeste apoteker og de nærmeste dyrlæger og
enten har de slet ikke mælkeerstatning eller også har de kun Royal Canin
pulver og hvis de overhovedet kan tilbyde at bestille flydende KMR hjem, så
kommer det til at tage 10-14 dage.

Hvis der sidder nogen derude som ved at lige netop _deres_ lokale apotek
eller dyrlæge sælger flydende KMR erstatning, så hører jeg gerne om det
I mellemtiden må jeg så bare ringe videre...

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Dorte Varup

Dato : 21-03-07 18:48

> Gainsbourg skrev:
> Hvor kan man købe flydende KMR mælkeerstatning i København?
>
> Med venlig hilsen
>
> Gainsbourg

Hejsa.

KMR mælkeerstatning, har jeg som fast varelager i min forretning.

Dorte's Foder og Dyreartikler
Vestamager Centret
Ugandavej 111
2770 Kastrup
(indkørsel ad Algiervej)
Åbningstider: Daglig: 10 - 18
Lørdag: 10 - 14.

Velkommen forbi.

Med venlig hilsen
Dorte Varup
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gainsbourg

Dato : 22-03-07 12:57

> KMR mælkeerstatning, har jeg som fast varelager i min forretning.
>

> Dorte's Foder og Dyreartikler
> Vestamager Centret
> Ugandavej 111
> 2770 Kastrup
> (indkørsel ad Algiervej)
> Åbningstider: Daglig: 10 - 18
> Lørdag: 10 - 14.
>
> Velkommen forbi.
>

> Med venlig hilsen
> Dorte Varup
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Øv, øv - jeg har lige bestilt det over nettet til en lille formue i porto
- Og jeg var endda på Amager i går, hvor jeg kunne været nået
forbi...*suk*

Men tak for tippet - så jeg jeg da hvor jeg kan få det næste gang

Med venlig hilsen
Gainsbourg