Kan du lide katte
Fra : gitte

Dato : 15-03-07 10:32

Fra : Siri

Dato : 18-03-07 12:54

Er der andre end mig, der synes at det foto er mere end halvsygt?
Bvadr - jeg var helst fri for denslags.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-03-07 14:27

Siri wrote:
> Er der andre end mig, der synes at det foto er mere end halvsygt?
> Bvadr - jeg var helst fri for denslags.
> Med venlig hilsen
> Siri

Så vil du til gengæld kunne lide denne lille flashfilm, den er rigtig
sød

http://www.youtube.com/watch?v=YAlqj1KHe0M&NR

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Erling Jensen

Dato : 18-03-07 14:21

Citat:

"Den der kun tager spøg for spøg og kun tager alvor for alvor, har ikke
forstået nogen af delene "
Sådan cirka.

mvh'
Erling

Fra : gitte

Dato : 18-03-07 17:57

> Er der andre end mig, der synes at det foto er mere end halvsygt?
> Bvadr - jeg var helst fri for denslags.
> Med venlig hilsen
> Siri
du ville ellers gerne se min lille mis forfra, og det kom du så til
Den er ikke sådan rigtig nede i glasset Siri ...

gitte

Fra : islam_er_farligt@yah~

Dato : 19-03-07 12:33

On 18 Mar., 17:57, "gitte" <g...@gotoheaven.dk> wrote:

> du ville ellers gerne se min lille mis forfra, og det kom du så til
> Den er ikke sådan rigtig nede i glasset Siri ...
>
> gitte

Der er desværre altid nogle der ikke kan lide dyr, eller visse dyr

http://foertidspension.webbyen.dk/