Kattepension
Fra : Jan Andersen

Dato : 14-03-07 23:15

Hejsa.

Jeg har 3 varylere der skal i pension i 3 uger fra først i august.

De har været af sted før, men der er desværre ikke plads.
'Er der nogen der kan anbefale et 5* i nærheden af khb.

// Jan

Fra : tina larsen

Dato : 15-03-07 11:34

Jeg kan varmt anbefagle http://www.vestskovens-kattepension.dk/ hende
bruger jeg, og hur er super sød og utrolig kærlig ved misserne en rigtig
hønemor.

http://kattepensionen-kbh.dk/ der ligger også et pension ude ved
dyrehospitalet men jeg kender det ikke

Tina

Med venlig hilsen
tina larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gainsbourg

Dato : 15-03-07 13:43

Nu er der en der nævner http://kattepensionen-kbh.dk/ Jeg må indrømme, at
jeg synes at deres enkelt bure er urimeligt små. De er måske egnet til
overnatning et enkelt døgn, men ikke ret meget mere. Og problemet er
desværre det samme i rigtig mange pensioner i Kbh fordi pladsen er så
begrænset, at kattene enten går sammen en masse i eet rum, eller sidder hver
for sig i små bure i transportkassestørrelse. Jeg har oplevet mange katte
være stressede og angste når de kom hjem efter en uge under de forhold.

Vi har brugt Quali-kat Kattepension i Præstø. Det er, efter min mening,
noget af det tætteste man kommer på København, hvis kattene skal have
ordentlige forhold (men der er sikkert mange andre gode også).

Der er meget rent og velholdt og de gør meget ud af at checke for lopper
m.m. før de tager kattene ind, ligesom hvert rum gøres rent før nye beboere
Kattene kommer ikke i kontakt med hinanden og sidder ikke i små bure, men
snarere i hvert sit værelse udstyret med gulv-til-loft kradsemiljøer - og de
kan tilbyde alle slags suiter fra indendørs til udendørs eller indendørs med
adgang til separat udendørs løbegård, ligesom man kan få suiter i
forskellige størrelser fra 1 til 8-10 katte.

Vores katte var der sammen i en periode sidste år og de virkede glade og
harmoniske da vi hentede dem - selv vores lille Isabella, der ellers er et
piv og ikke er så vild med fremmede steder og mennesker. Jeg fik også
indtryk af, at dem der har stedet, er ret glade for katte selv og både har
opdræt og snakker en del med de katte de har i pension. Ulempen er så bare,
at det altså er ½ time-3 kvarter fra Kbh...

http://www.kattepension.dk/ => danske sider => Quali-kat Kattepension.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-07 19:04

"Jan Andersen" <jea@XFJERNXvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De har været af sted før, men der er desværre ikke plads.
> 'Er der nogen der kan anbefale et 5* i nærheden af khb.

AvAv nu skyder jeg mig selv i foden
Jeg har altid brugt kameludlejningen i Helsinge.
Ja mine skal jo også på pension, så jeg må helere ringe imorgen og bestille
tid
Men www.kameludl.dk

Den er god. siger mine katte.

Nej ikke begge 2 for den ene røg på fængselsophold deroppe, Nu bliver det
sjovt at se hvad han siger til et ophold med makker. !
Det kan kun tiden vise.
Men en god pension er det, dog lidt langt fra Kbh.

Mvh Allan

Fra : Jan Andersen

Dato : 15-03-07 22:25

Hejsa.

Takker for indput...har fået plads i Vestskovens

// Jan

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-07 15:06

> [...]
> sjovt at se hvad han siger til et ophold med makker. !
> Det kan kun tiden vise.
> Men en god pension er det, dog lidt langt fra Kbh.

Og så fik jeg bestilt pensionstid til mine i uge 27.
Tak for påmindelsen, for selvom de er stamgæster så er det rart at være ude
i god tid.
Mvh Allan